Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Насоси та компресори»

НАЗАД
17 квiтня 2024 12:12

Інформація щодо процедур закупівель проведених 26 прикордонним загоном на виконання вимог Постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Очікувана вартість предмету закупівлі

Обгрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі

Насоси та компресори

ДК 021:2015: 42120000-6

(Насос для пального)

UA-2024-04-15-010114-a

41 395,00 UAH без ПДВ

ІНФОРМАЦІЯ

про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі

Технічні (якісні)вимоги до товару

 

Конкретна назва предмету закупівлі та характеристика

Од. виміру

Кількість

Технічні характеристики

1.

Насос для перекачування бензину, дизельного пального

шт

1

Насос типу "Gespasa" *або еквівалент для перекачування бензину, дизельного пального

Вид пального: Бензин, Дизель, Керосин.

Продуктивність: 80-100 л/хв.

Живлення: 220-230В.

Висота сухого всмоктування: 2,5-3,0 м.

Перепускний клапан: в наявності.

Час безперервної роботи: 30-60хв.

Ступінь захисту "IP": 55-65.

Заборонені рідини: Вода, Кислоти.

Гарантійний термін: від 1 року.

Робоча температура: -20/+50.

Країна виробник: Іспанія.

* Отже, коли ідеться про еквівалент, усі характеристики повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним або кращими за якостями.

Постачальник протягом дії гарантійного терміну експлуатації товару приймає на себе зобов’язання безкоштовно усувати всі недоліки, які виникли з його вини, про що надається гарантійний лист.

«З технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі ознайомлений, з вимогами погоджуємось»

Датовано: « _____ » ___________________ 20 ___ року

Посада, прізвище, ініціали підпис Учасникаабо уповноваженої особи Учасника, відбиток печатки (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства)

Товар не може бути виробництва російської федерації та Республіки Білорусь, а також відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб —підприємців) — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь.

Відповідно до наказу АДПСУ від 09.09.2019 року № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) на підставі відпрацьованого звіту про результати підсумкового моніторингу.

Популярні розділи та сервіси