Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Сухофрукти»

НАЗАД
04 березня 2024 14:39

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 4 прикордонний загін Східного регіонального управління Державної прикордонної служби України (військова частина 9951): м. Харків, вул. Клочківська 228, 61045; код за ЄДРПОУ – 14321742; категорія замовника – військова частина.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Сухофрукти; 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (код що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:15332410-1 – «Сухофрукти» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-29-007183-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації.

Найменування товару

Найменування нормативного документу якому відповідає товар

Одиниця виміру

Кількість

1.

Сухофрукти

- ДСТУ 8494:2015 «Фрукти насіннячкові сушені. Технічні умови»;

- ДСТУ 8471:2015 «Фрукти кісточкові сушені. Технічні умови».

кг

6 240,00

Вимоги до предмету закупівлі:

Товар. Сухофрукти повинні відповідати вимогам ДСТУ 8494:2015 «Фрукти насіннячкові сушені. Технічні умови», ДСТУ 8471:2015 «Фрукти кісточкові сушені. Технічні умови», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771 від 27.10.2018, чинним на території України стандартам якості на момент поставки та відповідати наступним параметрам:

- зовнішній вигляд: цілі приплюснуті плоди з видаленими кісточками, половинки плодів правильної округлої чи овальної форми з легка зігнутими краями, одного виду, з непошкодженою шкіркою, що не злипаються при натисканні та добре просушені без ознак плісені. Зараження шкідниками не допускається;

- смак і запах: властиві фруктам даного виду.

Пакування і тара: Кожна партія товару повинна бути окремо розфасована відповідно до чинного законодавства для даного виду продукції (кожна пакувальна одиниця повинна не перевищувати 20,0 кг.) та мати супроводжувальні документи, що підтверджують її якість (висновок акредитованої лабораторії або копія посвідчення про якість або відповідності та декларація виробника).

Маркування. Згідно з чинними нормативно-правовими актами та нормативними документами, а також відповідно до Закону України від 06.12.2018 № 2639-VIII «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». Маркування має бути виконано державною мовою та може містити додаткову інформацію визначену виробником:

- назва місцезнаходження виробника;

- данні про пакувальника;

- назва місцепоходження Товару;

- товарний знак виробника;

- позначення маси нетто, чи об’єму;

- склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту;

- строк (термін) придатності;

- умови зберігання;

- дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування);

- на споживчу тару обов’язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до», або дату виробництва та строк придатності продукту;

- нанесення позначень нормативних документів.

Строк придатності. Товар на момент поставки повинен становити не менше 80 % від загального терміну зберігання.

Місце та умови постачання предмета закупівлі:

- Терміни поставки товару: з дати підписання договору по 25.12.2024.

- Місце поставки товару: м. Харків та Харківська область (детальна інформація щодо місця поставки Товару буде повідомлена Замовником лише Переможцю на етапі укладення договору про закупівлю). Постачальник несе всі витрати пов’язані з вантажо-розвантажувальними роботами та поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до фактичної передачі Товару в місці поставки. Постачальник разом з Товаром обов’язково має надати наступні документи:

- видаткову товарну накладну;

- документ, що засвідчує якість продукції, а саме: копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, копію посвідчення про якість та/або копію декларації виробника; накладну на тару;

- постачання товару має здійснюватися відповідно до Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами). За недодержання вищезазначених умов Замовник має право відмовитись від прийняття харчових продуктів;

- кожна партія Товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи що підтверджують якість Товару (копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, копію посвідчення про якість та/або копію декларації виробника тощо) із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму.

Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи:

- лист-гарантію в довільній формі. Учасник гарантує якість товару який він постачає та що постачання Товару буде здійснюватися відповідно до Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами);

- лист-гарантію в довільній формі. Учасник гарантує що Товар на момент поставки (враховуючи що товар буде поставлятись декількома партіями до 25.12.2024) буде становити не менше 80 % від загального терміну зберігання;

- лист-гарантію в довільній формі. Учасник гарантує надання при поставці партій товару завірених копій документів, які засвідчують якісні характеристики товару, його походження (висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація виробника та/або якісне посвідчення чи посвідчення про якість та/або інших відповідних документів передбачених законодавством для товарів даного виду).

- лист-гарантію в довільній формі. Учасник гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, якій він постачає, відповідають основним вимогам чинного законодавства із захисту довкілля та державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства;

- гарантійний лист про те, що він згоден здійснювати постачання товару за відповідними заявками Замовника та декількома партіями.

- сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника або сертифікату якості, або посвідчення про якість, або інший документ якості на запропонований товар, що підтверджує відповідність товару Технічним вимогам.

З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник або Перевізник (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігач (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)), запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме:

1) Сертифікат (який є чинний на дату подання пропозиції), що посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ 4161-2003 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги», або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга»), або ДСТУ ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів», або ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу».

За відсутності вищезазначеного Сертифікату, учасник, у складі тендерної пропозиції, надає документи, що підтверджують те, що Учасник або Перевізник (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігач (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів залучається суб’єкт господарювання, що здійснює зберігання (Зберігач, тощо)), запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме:

- політика щодо безпечності харчових продуктів;

- план НАССР;

- програми-передумови, що передбачені ДСТУ 4161-2003, або ISO 22000:2018, або ДСТУ ISO 22000:2018, або ДСТУ ISO 22000:2019;

- журнали, що передбачені ДСТУ 4161-2003, або ISO 22000:2018, або ДСТУ ISO 22000:2018, ДСТУ ISO 22000:2019;

- звіти про результати внутрішніх аудитів та інші документи, що учасник вважає за необхідне надати.

- сканований оригінал(и) сертифікату (сертифікатів) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію), виданого(них) відповідно стандартів ДСТУ EN ISO/EC 17021-1, який(і) підтверджує(ють) систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID, чинний(і) на дату розкриття пропозиції, виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім'я Учасника або Перевізника щодо постачання та транспортування продуктів харчування.

2) Наказ(-и) про створення групи НАССР та призначення відповідальних осіб (групи НАССР) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 та документальне підтвердження проходження навчання членів групи НАССР.

Інші умови постачання предмета закупівлі:

- Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Товару Замовником, згідно видаткової накладної.

- Товар має бути якісним та не мати зовнішніх та внутрішніх пошкоджень. Поставлятися у споживчій тарі (пакуванні), що відповідає вимогам чинного законодавства та забезпечує цілісність, товарний вигляд, а також якість та безпечність. Товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні. Упаковка не повинна мати зовнішніх пошкоджень, забруднень, або слідів їх усунення, повинна бути безпечною при експлуатації, перевезення та вантажно-розвантажувальних роботах. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати Товар, встановити його походження, та дату виробництва. Етикетки на упаковці повинні бути непошкодженими, мати чіткі надписи.

- Перевірка якості Товару та його упаковки, шляхом візуального огляду на предмет видимих пошкоджень, здійснюються Замовником в момент його отримання.

- У разі виявлення представником Замовника невідповідності якості та/або кількості товару згідно з відвантажувальними документами та/або документами про якість товару, Учасник за свій рахунок, протягом 3 (трьох) днів, здійснює додаткову поставку належної кількості товару або його заміну на якісний. Неякісний товар не враховується в рахунок поставки.

- Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при постачанні Товару несе учасник.

- Ціна, запропонована учасником в пропозиції, повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, доставки, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо.

- Всі документи повинні бути завірені печаткою, підписані керівником (або уповноваженою особою).

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить 324 480,00 грн. (триста двадцять чотири тисячі чотириста вісімдесят грн. 00 коп.), з ПДВ, заплановано в бюджетному запиті – Сухофрукти; 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (код що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15332410-1 – «Сухофрукти» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), в загальному обсязі закупівлі - 1 найменування – 6240,0 кілограм.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 324 480,00 грн. (триста двадцять чотири тисячі чотириста вісімдесят грн. 00 коп.), з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з середніх цін на Сухофрукти; 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (код що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15332410-1 – «Сухофрукти» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), в загальному обсязі закупівлі - 1 найменування – 6240,0 кілограм та проведеного моніторингу.

Популярні розділи та сервіси