Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Медичні матеріали»

НАЗАД
19 лютого 2024 09:35

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Предмет закупівлі: ДК 021:2015:33140000-3 - Медичні матеріали (Пакети для автоклавування при температурі 134 С, 200*300 мм, ПП.; Пакети для автоклавування при температурі 134С 76*64 см товщина 50 мікрон.; Плашка «ELISA» з АБС пластику , з ПС сегментами що відєднуються, 0,2 мл 96 лунок з плоским дном, стерильні, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогенів, нумерація місць для сегментів, звичайного утримання).

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522), вул. Личаківська, 107, м. Львів, 79014; код за ЄДРПОУ — 14321771; категорія замовника — державна організація (установа, заклад).

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Предмет закупівлі (товари): ДК 021:2015:33140000-3 - Медичні матеріали (Пакети для автоклавування при температурі 134 С, 200*300 мм, ПП.; Пакети для автоклавування при температурі 1340С 76*64 см товщина 50 мікрон.; Плашка «ELISA» з АБС пластику , з ПС сегментами що відєднуються, 0,2 мл 96 лунок з плоским дном, стерильні, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогенів, нумерація місць для сегментів, звичайного утримання).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-15-009952-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару:

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА

КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДК 021:2015:33140000-3 -Медичні матеріали

Код НК

Назва продукції, Вимоги

Одн. вим.

К-ть

1

13735 Паковання для стерилізуванняодноразовоговикористання

Пакети для автоклавування при температурі 134 С, 200*300 мм, ПП.

шт.

200

2

13735 Паковання для стерилізуванняодноразового використання

Пакети для автоклавування при температурі 1340С 76*64 см товщина 50 мікрон.

шт.

200

3

58027 Мікропланшет/кювета-

тримач IVD (діагностика

in vitro )

Плашка «ELISA» з АБС пластику , з ПС сегментами що відєднуються, 0,2 мл 96 лунок з плоским дном, стерильні, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогенів, нумерація місць для сегментів, звичайного утримання.

упаков.

1

Загальні вимоги

1. Запропонований учасником товар має бути належним чином зареєстрований та дозволений до застосування в Україні та повністю відповідати технічним вимогам до кожної позиції товару.

Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ (документи), що підтверджує реєстрацію товару та дозвіл на використання в Україні: сертифікат відповідності, або декларації про відповідність технічному регламенту, або реєстраційне посвідчення, видане Міністерством охорони здоров'я України, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.

2. Кожна партія товару має супроводжуватися чинними на час їх надання замовнику документами, що підтверджують походження товару, його безпечність і якість (декларації відповідності, сертифікати/паспорти якості або інші подібні документи, що підтверджують відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами).

3. Місце поставки товару – м. Львів, вул. Личаківська, 107.

Строк поставки – протягом 3-х (трьох) робочих днів з дня направлення Замовником постачальнику заявки на поставку товарів;.

Транспортування, навантажувально-розвантажувальні роботи забезпечуються учасником власними силами.

4. Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної, шляхом здійснення прямого банківського переведення.

5. Товар повинен бути новим, без зовнішніх пошкоджень, не брудний, не битий. Товар повинен передаватись на склад замовника в оригінальній упаковці підприємства-виробника, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Упаковка не повинна бути пошкоджена, деформована, розкрита, не укомплектована чи недоукомплектована.

6. Залишковий термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80 % від загального терміну його придатності, визначеного виробником.

7. В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.

Примітка 1 : Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».

Приміика2: Підписаний та завірений печаткою (у разі використання) Додаток 4 є документальним підтвердженням погодження Учасника з виконанням зазначених вимог та характеристик предмета закупівлі.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік по КЕКВ 2220 та становить 8 971,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 8 971,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначено відповідно до проведеного моніторингу цін щодо предмета закупівлі згідно вимог наказу Адміністрації Держприкордонслужби від 09 вересня 2019 року № 480 – аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Популярні розділи та сервіси