Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Ковбаса напівкопчена вищого сорту»

НАЗАД
14 лютого 2024 16:34

ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК

ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ «КОД ДК 021:2015 – 15130000-8: М’ясопродукти» ОСНОВНОГО СЛОВНИКА НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА УКРАЇНИ ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК»

1. Найменування: Військова частина 9938, 3 прикордонний загін імені Героя України полковника Євгенія Пікуса

2. Місце знаходження: м. Лисичанськ, проспект Перемоги 58.

3. Код ЄДРПОУ: 14321736

4. Назва предмета закупівлі: ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005

Процедура закупівлі – Відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями за ПКМУ 1178-2022

5. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024- 02-09-004095-a

6. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням

7. Місце постачання: м. Краматорськ Донецької області, м. Золотоноша Черкаської області.

8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 600 000,00 грн.

Назва предмета закупівлі:

Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005

Код ДК 021:2015:

15130000-8: «М’ясопродукти»

№ з/п

Найменування товару

Якісні характеристики предмета закупівлі

Од.

вим.

Кіль-

кість

1

Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005

Запах та смак: властивий даному продукту, злегка гострий, в міру солоний, з вираженим ароматом прянощів і копчення, без стороннього присмаку та запаху.

Пакування: повинна бути у полімерній або натуральній оболонці та запакована у вакуумну упаковку.

Не допускається продукт з пліснявою слиззю на оболонці Батони повинні бути прямі, пружної консистенції.

Вигляд фаршу в розрізі: фарш рівномірно перемішаний, від рожевого до темно-червоного кольору, без сірих плям та порожнини.

Обов’язкова наявність ярликів із зазначенням найменування продукту, виробника, дати виготовлення, терміну придатності, умов зберігання, поживної та енергетичної цінності.

Повинна відповідати ДСТУ 4435:2005.

Продукція не повинні містити ГМО, що підтверджується документально лабораторією, у складі тендерної пропозиції

Строк придатності не менше 85% від загального терміну зберігання на момент поставки продукту.

Товар повинен відповідати діючим на території України державним стандартам та/або іншій нормативно-технічній документації, показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством.

кг

12000

2

Сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005

Зовнішній вигляд: батончики сосисок з чистою сухою поверхнею без пошкодження оболонки, напливів фаршу, зліпків, бульйонних та жирових набряків.

Консистенція: ніжна, соковита пружна – визначається в гарячому стані.

Вигляд фаршу у розрізі: відповідно ДСТУ 4436:2005.

Запах та смак: властиві даному виду продукту, з ароматом прянощів, в міру солоний, без стороннього запаху та присмаку.

У складі маж бути не менше 70% м’яса.

Повинні відповідати ДСТУ 4436:2005.

Продукція не повинні містити ГМО, що підтверджується документально лабораторією, у складі тендерної пропозиції.

Строк придатності не менше 85% від загального терміну зберігання на момент поставки продукту.

Товар повинен відповідати діючим на території України державним стандартам та/або іншій нормативно-технічній документації, показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством.

кг

12000

Якість товару: що передається Постачальником Замовнику в пункті призначення, повинна відповідати діючим ДСТУ.

У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару проводиться його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Постачальником.

Замовник має право вимагати у Постачальника проведення лабораторного аналізу (за рахунок Постачальника) продукції в лабораторії, що має акредитацію відповідно до Держстандарту України, з видачою результатів аналізу на руки Замовнику.

Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.

Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження, якість та безпеку.

Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник

Строк поставки Товару: Поставка товару здійснюється дрібними партіями (частинами) за заявкою Замовника протягом 2024 року до дати закінчення воєнного стану, але в будь-якому випадку до повного виконання та на умовах укладеного договору та не пізніше 20 грудня 2023 року. Постачальник повинен протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання заявки від Замовника поставити партію Товару відповідно до наданої заявки.

Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Доставка має бути здійснена спеціалізованим автотранспортом з дотриманням правил перевезення відповідного товару, визначеним законодавством.

Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.

Постачальник оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні,витрати по доставці товару і т.п.).

Учасник у складі тендерної документації повинен надати наступний перелік документів:

Кольорова скан-копія оригіналу договору, дійсного на момент подання пропозиції, на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та скан-копії оригіналів актів виконаних робіт за останній повний місяць відносно кінцевої дати подання пропозиції;

Кольорові скан-копії оригіналів договорів, дійсного на момент подання пропозиції, на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, та скан-копії оригіналів актів виконаних робіт за останній повний місяць відносно кінцевої дати подання пропозиції;

Кольорові скан-копії оригіналів особових медичних книжок персоналу Учасника з вчасним проходженням медоглядів (водій, вантажник) (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013 та/або №583 від 08.07.2013 р., з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу), в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії), а саме працівників що мають безпосередній контакт з продуктами харчування (водій, вантажник);

Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей оператору ринку (споруди або комплексу споруд/ приміщення/будівлі, транспортний засіб, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві/переробці/реалізації харчових продуктів;

Учасник повинен надати підтвердження наявності експлуатаційного дозволу Виробника (скан-копія оригіналу), який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю, що пов’язана з виробництвом харчових продуктів тваринного походження на його потужностях відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»

Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» та Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», а також з метою уникнення від недобросовісних постачальників які можуть здійснювати та/або здійснювали постачання товарів у зони відчуження, в тому числі Чорнобильської зони відчуження, інші зони які можуть завдати значної шкоди здоров’ю людини, учасник повинен проводити свою господарську діяльність, що не суперечить та не порушує дані норми та закони. В підтвердження цього Замовник вимагає надати в складі тендерної пропозиції учасника документальне підтвердження щодо відповідності транспортних засобів, а саме: - «Скан-копію протоколу та акту проведення вимірювань джерел іонізуючого випромінювання транспортних засобів, які буде застосовано учасником для перевезення продуктів харчування, який є предметом закупівлі, виданий не раніше 2023 року (у протоколі не має бути перевищень допустимого рівня випромінення).

Протокол випробувань або експертний висновок на запропонований товар щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками:органолептичні, фізико-хімічні, мікробіологічні та інші.. Документ має бути виданий на ім’я Учасника акредитованою лабораторією (з підтвердженням акредитації) не раніше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції. Надати договір з цією лабораторією, дійсний на термін виконання договору постачання.

Оригінал дійсного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 виданий на ім’я Учасника органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України.

- Атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України, який видав вказаний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015;

- Оригінал дійсного сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) виданий на ім’я Учасника органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України.

- Атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України, який видав вказаний сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. ITD);

9. Учасник повинен надати документи, виданні не раніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції, що засвідчують проходження калібрування (свідоцтво/сертифікат калібрування) засобів підтримання температурного режиму в транспортних засобах які будуть використовуватись для виконання договору, з уповноваженим на те органом та копію атестату про акредитацію, виданий Національним агентством з акредитації України, органу сертифікації, який видав вказаний докуиент про калібрування, згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність».

Популярні розділи та сервіси