Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Детектори та аналізатори»

НАЗАД
15 листопада 2023 12:26

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Предмет закупівлі: ДК 021:2015:38430000-8 - Детектори та аналізатори (Наконечники для дозаторів, одноразові, універсальні, подовжені, стерильні, з фільтром,вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогенів, 1-100 мкл; Наконечники для дозаторів, універсальні, подовжені, стерильні, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогенів, з поверхнею повного зливу "low Binding", з фільтром 50-1250 мкл).

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522), вул. Личаківська, 107, м. Львів, 79014; код за ЄДРПОУ — 14321771; категорія замовника — державна організація (установа, заклад).

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Предмет закупівлі (товари): ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Наконечники для дозаторів, одноразові, універсальні, подовжені, стерильні, з фільтром,вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогенів, 1-100 мкл; Наконечники для дозаторів, універсальні, подовжені, стерильні, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогенів, з поверхнею повного зливу "low Binding", з фільтром 50-1250 мкл).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-10-005824-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару:

1. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру виробів медичного призначення, на підтвердження Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції:

а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують якість медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або

б) у випадку неможливості надання Учасником копії документу (на момент участі в торгах), що дозволяє обіг (використання) запропонованого товару на території України, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, що підтверджує зобов’язання про надання такої копії відповідного документу (відповідно до законодавства України) на момент поставки товару.

2. Постачальник при постачанні товару Замовнику повинен надати копії документів, що засвідчують якість такого продукту на кожну окрему одиницю товару (учасник надає гарантійний лист).

3. При поставці повинна дотримуватись цілісність стандартної упаковки з необхідними реквізитами виробника (учасник надає гарантійний лист).

4. Учасник надає гарантійний лист:

Місце поставки товару – м. Львів, вул. Личаківська, 107;

Строк поставки – протягом 3-х (трьох) робочих днів з дня направлення Замовником постачальнику заявки на поставку товарів;.

Транспортування, навантажувально-розвантажувальні роботи забезпечуються учасником власними силами.

5. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну придатності (учасник надає гарантійний лист).

6. В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.

Примітка: всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».

№ п/п

Назва товару

Технічні вимоги

К-ть

Одиниця виміру

1

Наконечники для дозаторів, універсальні, подовжені, стерильні, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогенів, з поверхнею повного зливу "low Binding", з фільтром 50-1250 мкл.

Наконечники мають бути:

- з діапазоном дозування 50-1250 мкл;

- універсальні;

- подовжені (102 мм);

- з фільтром;

- з поверхнею повного зливу "low Binding";

- вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогенів;

- стерильні.

- в пакованні по 500 штук.

4

упак.

2

Наконечники для дозаторів, одноразові, універсальні, подовжені, стерильні, з фільтром, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогенів, 1-100 мкл.

Наконечники мають бути:

- розраховані на 100 мкл;

- з фільтром;

- призначені для ПЛР;

- з поверхнею повного зливу "Ultra Low Retention";

- стерильні;

- вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогенів.

- в пакованні по 1000 штук.

2

упак.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету відповідно до затвердженого кошторису на 2023 рік по КЕКВ 2220 та становить 6 534,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 534,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначено відповідно до проведеного моніторингу цін щодо предмета закупівлі згідно вимог наказу Адміністрації Держприкордонслужби від 09 вересня 2019 року № 480 – аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Популярні розділи та сервіси