Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Продукція тваринництва та супутня продукція»

НАЗАД
11 жовтня 2023 11:00

ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК

ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ «ДК 021:2015: 03140000-4: продукція тваринництва та супутня продукція»

ОСНОВНОГО СЛОВНИКА НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРАУКРАЇНИ ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК»

Найменування: Військова частина 1491 8 прикордонний загін Державної прикордонної служби України

Місце знаходження: Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Північна, 17а;

Код ЄДРПОУ:14321848

Назва предмета закупівлі:ДК 021:2015:15130008: м’ясопродукти

Процедура закупівлі – Відкриті торги з особливостями

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-03-009190-a

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням

Місце постачання: м. Запоріжжя

Очікувана вартість предмета закупівлі: 75 600,00грн

Найменування

товару

Якісні характеристики товару

Од.

виміру

К-ть

1

Яйця курячі столові 1 сорту ДСТУ 5028:2008

Яйця курячі столові 1 сорту ДСТУ 5028:2008 харчові упаковані в картонні лотки та короба, вид категорії С1, цілі та свіжі. Маркування на курячих яйцях виконується нешкідливою фарбою, призначеною для харчових потреб. На столові яйця маркування наноситься синьою фарбою і пишеться тільки категорія. "1" – означає перша. Допускаються лише яйця без механічних пошкоджень, на них не повинно бути плям крові або посліду. Запах вмісту яйця природний. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці упаковки (тари) маркуванням «без ГМО». Товар повинен відповідати ДСТУ 5028:2008 «Яйця курячі харчові. Технічні умови».   Транспортування товару здійснюється з дотриманням вимог наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні». Товар повинен постачатися  спеціалізованим  та відповідно обладнаним згідно з вимогами санітарних правил, нормативів та з дотриманням вимог щодо сумісності продуктів харчування. Не дозволяється постачання продуктів в забруднених транспортних засобах (із слідами вантажів, що перевозились раніше). Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін.

шт

18000,0

Якість товару: що передається Постачальником Замовнику в пункті призначення, повинна відповідати діючим ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ, ТУ.

У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару проводиться  його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Постачальником.

Замовник має право вимагати у Постачальника проведення лабораторного аналізу (за рахунок Постачальника) продукції в лабораторії, що має акредитацію відповідно до Держстандарту України, з видачою результатів аналізу на руки Замовнику.

Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.

Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження, якість та безпеку.

Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник

Строк поставки Товару: Поставка товару здійснюється партіями (частинами) за заявкою Замовника протягом 2023 року до дати закінчення воєнного стану, але в будь-якому випадку до повного виконання та на умовах укладеного договору та не пізніше 31 грудня 2023 року. Постачальник повинен протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання заявки від Замовника поставити партію Товару відповідно до наданої заявки.

Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Доставка має бути здійснена спеціалізованим автотранспортом з дотриманням правил перевезення відповідного товару, визначеним законодавством.

Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.

Постачальник оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні,витрати по доставці товару і т.п.).

Популярні розділи та сервіси