Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Сир твердий сичужний»

НАЗАД
10 сiчня 2022 10:30

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Харківський прикордонний загін Східного регіонального управління Державної прикордонної служби України (військова частина 9951): м. Харків, вул. Клочківська 228, 61045; код за ЄДРПОУ – 14321742; категорія замовника – військова частина.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Сир твердий сичужний; 15540000-5 - Сирні продукти за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника.

2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-31-002994-с

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації.

Найменування товару

Технічні та якісні характеристики

Одиниця виміру

Кількість

1.

Сир твердий сичужний

Сир твердий сичужний по якості та безпечності повинен відповідати вимогам ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент). Технічні умови», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів. Масова частка жиру повинна становити не менше 50%. Категорично забороняється постачання продуктів харчування, які зокрема містять:

-   генетично модифіковані організми;

- синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти;

- більше 3-х Е, в зв’язку з тим, що не відомо, як вони взаємодіють;

- акриламід (канцерогенна та мутагенна речовина) та глутамат натрію.

В складі пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист щодо відсутності у складі предмету закупівлі вищевказаних інгредієнтів.

кг.

2 600

1. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість та/або копія декларації виробника тощо) із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму.

2. Товари, повинні бути виготовлені на підприємстві, що має сертифікат на систему управління безпечністю та якістю харчових продуктів, з терміном дії, що є не меншим від терміну виконання умов по даній закупівлі. У разі закінчення дії сертифікату раніше дати виконання умов договору, надається гарантійний лист виробника щодо проходження повторної сертифікації по даному стандарту (оригінали даних сертифікатів повинні бути завантажені у складі пропозиції).

3. Пакування: головки сиру твердого сичужного повинні бути запаковані у відповідну до даного виду товару споживчу упаковку та укладені в ящики з гофрованого картону згідно з ДСТУ ГОСТ 9142:2019 (ГОСТ 9142-2014, IDT) масою брутто не більше ніж 24 кг. Маса нетто головки сиру повинна бути не більше ніж 12 кг.

4. Маркування: згідно з чинними нормативно-правовими актами та нормативними документами, а також відповідати Закон України "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів"№ 2639-VIII від 6 грудня 2018 року. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час доставки.

Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об'єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до», або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо.

5. Обіг продуктів харчування повинен здійснюватися відповідно до гігієнічних вимог встановлених до харчових продуктів, про що надається довідка у складі пропозиції.

6. Термін придатності товару: Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки на склад замовника не менше 85 % від загального терміну придатності товару.

7. Місце поставки. м. Харків, вул. Клочківська, 228.

Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. На виконання цієї вимоги учасники зобов’язані у складі пропозиції письмово гарантувати дотримання вищезазначеного нормативно-правового акту в частині обов’язків суб’єктів господарської (підприємницької) діяльності під час обігу харчових продуктів при постачанні. За недодержання вищезазначених умов Замовник має право відмовитись від прийняття харчових продуктів, та вважати обов’язок здійснення поставки в день та час визначений під час замовлення – невиконаний в повному обсязі.

8.   Термін поставки. До 20.12.2022.

9. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2022 рік, становить 442 000 грн. 00 коп. з ПДВ... заплановано в бюджетному запиті – Сир твердий сичужний; 15540000-5 - Сирні продукти за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника, за КЕКВ - 2230 в загальному обсязі закупівлі - 1 найменування – 2600,0 кг.

10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 105 600 грн. 00 коп. з ПДВ

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з середніх цін на Сир твердий сичужний; 15540000-5 - Сирні продукти за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника, за КЕКВ - 2230 в загальному обсязі закупівлі - 1 найменування – 2600,0 кг., проведеного моніторингу та відповідно до розпорядження Адміністрації Держприкордонслужби №701-36448/0/6-21-Вих. від 02.12.2021 року.

Популярні розділи та сервіси