Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне»

НАЗАД
21 вересня 2021 09:32

ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК

ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (знищувач документів shredMARK 0601HS+ (24326))

ОСНОВНОГО СЛОВНИКА НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА ДК 021:2015

«ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК»

1. Найменування: Військова частина 2144 7 прикордонний загін Державної прикордонної служби України

2. Місце знаходження: м. Львів, вул. Личаківська, 74

3. Код ЄДРПОУ: 14321653

4. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (знищувач документів shredMARK 0601HS+ (24326))

5. Процедура закупівлі – відкриті торги.

6. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-10-002294-c

7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням

8. Місце постачання: 79010, Львівська обл., м. Львів, вул. Личаківська, 74.

9. Очікувана вартість предмету закупівлі: 16813,00 грн.

№ з/п

Найменування

К-ть, шт.

Технічна характеристика товару

Вимоги до строків постачання

1

2

3

4

5

Лот 1.

знищувач документів shredMARK 0601HS+ (24326)

1

Тип: Шредер

Клас знищувача: Офісний

Рівень секретності: 7

Тип різки: Перехресний

Кількість знищуваних листів за раз (70 г/м²): 7 шт

Кількість знищуваних листів за раз (80 г/м²): 6 шт

Об'єм кошика: 35 л

Швидкість: 3 м/хв

Знищення пластикових карт: Так

Знищення CD-дисків: Так

Робоча ширина: 230 мм

Протягом 2021 року за заявкою Замовника

Якість товару, що передається Постачальником Замовнику в пункті призначення повинна відповідати стандартам, існуючим в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України, а також вимогам встановленим в оголошені на процедуру закупівлі та не мати дефектів товарного виду.

Не якісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе Постачальник.

Постачальник гарантує та несе відповідальність за якість Товару, що постачається. Постачальник гарантує якість та надійність товарів за умови їх зберігання відповідно вимог, що визначені виробником товарів.

Строк поставки Товару: Поставка товару здійснюється за заявкою Замовника протягом 2021 року до 31 грудня 2021 року на умовах укладеного договору. Постачальник повинен протягом 5 (п’яти ) днів з моменту подання заявки Замовника поставити товар відповідно до наданої заявки.

Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів після отримання товарів та пред’явлення Постачальником рахунка на оплату та фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.

Переможець оплачує всі витрати, пов’язані  з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні, витрати по поставці товару і т.п.)

При коливанні ціни у бік зменшення вартості товару продавець зобов’язаний зменшити ціну товару до рівня середньої ринкової.

Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам замовника учасники повинні завантажити в електронну систему закупівель пояснюючу записку в довільній формі, підписаною уповноваженою особою учасника, що містить інформацію про відповідність усім технічним вимогам замовника.

Популярні розділи та сервіси