Вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі

НАЗАД
03 лютого 2021 11:31

Вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі

Продукція повинна відповідати нижчезазначеним вимогам:

№ з/п

Найменування товару

Найменування нормативного документу якому відповідає товар

(зазначається учасником)

Одиниця виміру

Кількість товару

1

Сухофрукти

ДСТУ, ГОСТ, ТУУ, ТУ або інший діючий нормативний документ

кг

3700

Вимоги щодо предмету закупівлі (товару):

Товар по якості та безпечності повинен відповідати діючим стандартам. Продукція повинна відповідати вимогам, визначеним у Додатку № 2 до Тендерної документації. За зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, продукти харчування повинні відповідати показникам якості, що висуваються до товару, що є предметом закупівлі. При цьому, якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ГОСТ, ТУУ, ТУ або іншому діючому нормативному документу.

Сухофрукти за зовнішнім видом і консистенцією цілі, чисті, здорові, сухі без гнилих плодів та плісняви, не уражені шкідниками, без сторонніх запахів (затхлості, кислого запаху). Виготовлені з натуральних компонентів, без ГМО.

Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. На виконання цієї вимоги Учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції письмово гарантувати дотримання вищезазначеного нормативно-правового акту в частині обов’язків суб’єктів господарської (підприємницької) діяльності під час обігу харчових продуктів при постачанні. За недодержання вищезазначених умов Замовник має право відмовитись від прийняття харчових продуктів, та вважати обов’язок здійснення поставки в день та час визначений під час замовлення – невиконаний в повному обсязі, про що надати лист-згоду у складі тендерної пропозиції.

Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість та/або копія декларації виробника тощо) із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму. Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об'єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до», або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо. Тара та упаковка товару повинні бути  чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству, містити термін та умови придатності харчових продуктів. Учасник повинен письмово підтвердити виконання п. 3 Додатку № 2 до Тендерної документації.

Обіг продуктів харчування повинен здійснюватися відповідно до гігієнічних вимог встановлених до харчових продуктів, про що надається довідка у складі тендерної пропозиції.

Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 75% від загального терміну придатності товару.

Для підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), Учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи:

6.1. З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), Учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник або Перевізник (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігач (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)), запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: 1) сертифікат (який є чинний на дату подання тендерної пропозиції), що посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”; 2) Наказ (-и) про створення групи НАССР та призначення відповідальних осіб (групи НАССР) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р. та документальне підтвердження проведеного навчання членів групи безпечності. За відсутності вищезазначеного сертифікату, учасник, у складі тендерної пропозиції, надає документи, що підтверджують те, що Учасник або Перевізник (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігач (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів залучається суб’єкт господарювання, що здійснює зберігання (Зберігач, тощо)), запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: політика щодо безпечності харчових продуктів; план НАССР; програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ 4161-2003; журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ 4161-2003; звіти про результати внутрішніх аудитів та інші документи, що учасник вважає за необхідне надати.

6.2. Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, оформлений в порядку, передбаченому Наказом Міністерство аграрної політики та продовольства України, від 08.08.2019 № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» або Акт з технічного нагляду за сертифікованою системою управління безпечністю харчових продуктів згідно постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР, або Звіт за результатами наглядового аудиту (технічного нагляду) на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги” на потужностях, інформація щодо яких зазначена Учасником на виконання п. 1.5 ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації.

6.3. Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, в порядку, передбаченому Наказом Мінагрополітики від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» у разі, якщо Учасника було внесено до переліку планових перевірок (Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) у 2020 році або у разі проведення позапланового заходу державного контролю. За відсутності проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає щодо цього письмову інформацію-повідомлення, що підтверджує відсутність проведених вищезазначених заходів державного контролю.

 

Довідка про стан цін

на 19.01.2021 року

щодо закупівлі Товару: Сухофрукти; 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

 

Найбільш  економічно вигідна ціна закупівлі

Ціна для порівняння

з/п

Код ДК

021-2015, код КЕКВ 2230

загальний фонд

Постачальник

(найменування,код ЄДРПОУ або індифікаційний код, контактний телефон)

Предмет закупівлі, його характеристики, комплектність, тип та інші необхідні характеристики, які впливають на ціноутворення

Од.

виміру

К-сть

Ціна за

од., грн.

Сума, грн.

Ціна за

од. грн.

Джерело інформації

1

15330000-0 (15332410-1)

ФОП ПОЛЯКОВА В.А.

Ідентифікаційний код: 3194507425

Сухофрукти

кг

3700

66,60

246420,00

74,00

/

81,40

ФОП МАСИМОВ Г.І.

Ідентифікаційний код: 2087928499

/

ФОП БОЧКО О.М.

Ідентифікаційний код: 3087008834

Популярні розділи та сервіси