телефон довiри - 1598
Україна, м. Київ, 01601, вул. Володимирська, 26
A-
A
A+
Українська
Стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Адміністрації Державної прикордонної служби України у І півріччі 2019 року
16/07/19 - 12:41

Стан роботи зі зверненнями громадян,

що надійшли до Адміністрації Державної прикордонної служби України

у першому півріччі 2019 року

У першому півріччі 2019 року в Адміністрації Державної прикордонної служби України робота зі зверненнями громадян проводилася відповідно до вимог ст. 40 Конституції України, Закону України від 02.10.1996 № 384/96 – ВР «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів та розпоряджень Адміністрації Державної прикордонної служби України і була спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їхніх прав та інтересів, оперативне розв’язання порушених у них питань.

Авторам звернень за результатами розгляду в установлені законом терміни надавалися письмові відповіді, а тим, хто був на прийомі в керівництва Державної прикордонної служби України, – усні. В окремих випадках відповіді на звернення надавалися після більш докладного вивчення та вирішення порушених у них питань з подальшим доведенням результатів розгляду до відома заявників.

У першому півріччі 2019 року на 4,4% збільшилася загальна кількість звернень громадян до Адміністрації Державної прикордонної служби України порівняно з першим півріччям 2018 року  (з 9094 – у першому півріччі 2018 року до 9496 – у першому півріччі 2019 року).      

З усіх звернень громадян заяви (клопотання) становлять 9473 звернення (99,8% загальної кількості за перше півріччя 2019 року, у першому півріччі 2018 року – 9066 звернень (99,7%), скарги – 23 (0,2% загальної кількості за перше півріччя 2019 року, у першому півріччі 2018 року – 28 (0,3%), з яких: повторні звернення – 45 (0,5% загальної кількості за перше півріччя 2019 року, у першому півріччі 2018 року – 68 (0,7%), колективні звернення – 19 (0,2% загальної кількості за перше півріччя 2019 року, у першому півріччі 2018 року – 21 (0,2%) та 12 анонімні листи (у першому півріччі 2018 року – 24).

 Надійшло також 74 звернення (0,8% загальної кількості за перше півріччя 2019 року) з питань, які не належать до повноважень Адміністрації Державної прикордонної служби України (у першому півріччі 2018 року –    97 звернень (1,1%). 

Протягом першого півріччя 2019 року до Адміністрації Державної прикордонної служби України від вищих органів державної влади надійшло 46 звернень (0,5% загальної кількості за перше півріччя 2019 року), що на 11,5% менше порівняно з першим півріччям 2018 року (у першому півріччі 2018 року – 52 звернення (0,6%), а саме:   

з Офісу Президента України – 25 (у першому півріччі 2018 року – 29); 

з Верховної Ради України – 7 (у першому півріччі 2018 року – 3);

з Кабінету Міністрів України – 14 (у першому півріччі 2018 року – 20).

З інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій та підприємств надійшло 138 звернень громадян (1,5% загальної кількості за перше півріччя 2019 року), що на 6 звернень більше порівняно з першим півріччям 2018 року (у першому півріччі 2018 року – 132 (1,5%).

Відповіді надано під час особистого прийому на 87 звернень (0,8%), на 9000 звернень (94,8%) відповіді надіслано поштою, перебувають на опрацюванні (у т.ч. ті, що потребують додаткового розгляду) 409 звернень (4,3%).

Звернення надійшли  від:

громадян України – 7856 (82,7% загальної кількості за перше півріччя 2019 року), що на 9,6% більше порівняно з першим півріччям 2018 року (у першому півріччі 2018 року – 7166 (78,8%);   

іноземних громадян та осіб без громадянства – 1640 (17,3% загальної кількості за перше півріччя 2019 року), що на 14,9% менше порівняно з першим півріччям 2018 року (у першому півріччі 2018 року –  1928 (21,2%).

За місцем проживання заявників:

Автономна Республіка Крим – 0,1% (у першому півріччі 2018 року – 0,1%), Вінницька область – 2% (2,3%), Волинська – 1,0% (1,1%), Дніпропетровська – 6,2% (6,1%), Донецька – 7,7% (3,9%), Житомирська – 2,1% (2,5%), Закарпатська – 1,9% (1,2%), Запорізька – 4,8% (5,9%), Івано-Франківська – 1,0% (1,2%), м. Київ – 24,8% (26,7%), Київська область – 6,8% (7,1%), Кіровоградська – 1,6% (1,6%),  Луганська – 2,2% (0,8%), Львівська – 3,3% (3,8%), Миколаївська – 2,0% (2,5%), Одеська – 6,0% (6,5), Полтавська – 4,3% (4,1%), Рівненська – 1,1% (1,1%), Сумська – 1,8% (1,9%), Тернопільська – 0,8% (1,0%), Харківська – 8,8% (7,5%), Херсонська – 2,0% (1,9%), Хмельницька – 1,9% (2,0%), Черкаська – 3,6% (4,2%), Чернівецька – 0,5% (0,5%) та Чернігівська – 1,7% (2,5%).

Основні питання, що порушувалися громадянами у зверненнях:

порядок проходження служби, поновлення на службі, переведення по службі – 77 звернень (0,8% загальної кількості звернень за перше півріччя  2019 року), що на 7,2% менше порівняно з першим півріччям 2018 року (у першому півріччі 2018 року – 83 звернення  (0,9%);

порядок перетинання державного кордону, надання необхідних документів, непропуск через державний кордон, зняття заборони перетинання кордону тощо – 578 звернень (6,1% загальної кількості звернень за перше півріччя 2019 року), що на 9,5% менше порівняно з першим півріччям 2018 року (у першому півріччі 2018 року – 639 звернень (7,0%);

виділення санаторно-курортних путівок на лікування в санаторіях Державної прикордонної служби України та інших оздоровчих закладах України – 196 звернень (2,1% загальної кількості звернень за перше півріччя 2019 року), що на 3,7% більше порівняно з першим півріччям 2018 року (у першому півріччі 2018 року – 189 звернень (2,1%);

отримання житла, поновлення в черзі на його отримання тощо – 50 звернень (0,5% загальної кількості звернень за перше півріччя 2019 року), що на одне звернення більше порівняно з першим півріччям 2018 року (у першому півріччі 2018 року – 49 звернень (0,5%);

виплати компенсацій та заборгованості, перерахунок та доплата до пенсій – 261 звернення (2,7% загальної кількості звернень за перше півріччя 2019 року), що на 85,1% більше порівняно з першим півріччям 2018 року (у першому півріччі 2018 року – 141 звернення (1,6%);

видача (заміна) посвідчення «Ветеран військової служби» – 13 звернень, що становить 0,1% загальної кількості звернень за перше півріччя 2019 року (у першому півріччі  2018 року – 6 звернень (0,1%);

неправомірні дії посадових осіб – 5 звернень (0,1% загальної кількості звернень за перше півріччя 2019 року, у першому півріччі 2018 року – 13 звернень (0,1%);

неправомірні дії прикордонників – 2 звернення (у першому півріччі  2018 року – 1 звернення);

надання інформації про перетинання державного кордону – 4055 звернень (42,7% загальної кількості звернень за перше півріччя 2019 року), що на 12,1% більше порівняно з першим півріччям 2018 року (у першому півріччі 2018 року – 3618 звернень (39,8%);

про тимчасове обмеження права виїзду за межі України – 4120 звернень (43,4% загальної кількості звернень за перше півріччя 2019 року), що на 1,2% менше порівняно з першим півріччям 2018 року (у першому півріччі 2018 року – 4172 звернення (45,9%);

інші питання – 139 звернень.

За результатами розгляду звернень громадян:

надано роз’яснення на 2278 звернень – 24,0% (у першому півріччі 2018 року – 1618 звернень – 17,8%);

вирішено позитивно 6213 звернень – 65,4% (у першому півріччі 2018 року – 5445 звернень – 59,8%);    

відмовлено у задоволенні вимог 460 звернень – 4,8% (у першому півріччі 2018 року – 1512 звернень – 16,6%);   

45 звернень (0,5%) повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» (у першому півріччі 2018 року – 35 звернень (0,4%);

17 звернень (0,2%) не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» (у першому півріччі 2018 року – 27 звернень (0,3%);  

74 звернення (0,8%) надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації ( у першому півріччі 2018 року – 97 звернень (1,1%);    

перебувають на опрацюванні (у т.ч. ті, що потребують додаткового розгляду) 409 звернень – 4,3% (у першому півріччі 2018 року – 360 звернень – 4,0%).  

 

На звернення громадян відповідь надано в термін:

до 15 днів – на 8648 звернень – 91,1% (у першому півріччі 2018 року – 8396 звернень – 92,3%);

у місячний термін – на 429 звернень – 4,5% (у першому півріччі      2018 року – 332 звернення – 3,6%);  

до 45 днів – на 10 звернень – 0,1% (у першому півріччі 2018 року – на 6 звернень – 0,1%).   

Перебувають на опрацюванні (у т.ч. ті, що потребують додаткового розгляду) 409 звернень – 4,3% (у першому півріччі 2018 року – 360 звернень – 4,0%).  

Головними завданнями на друге півріччя 2019 року Головою Державної прикордонної служби України визначено:

посилення контролю за додержанням вимог чинного законодавства щодо забезпечення:

конституційних прав громадян на звернення;

всебічного, кваліфікованого і оперативного вирішення порушених у зверненнях питань;

задоволення законних прав та інтересів громадян.

* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове

+ Розгорнути меню