телефон довiри - (044) 527 6363
Україна, м. Київ, 01601, вул. Володимирська, 26
A-
A
A+
Українська
Стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Адміністрації Державної прикордонної служби України у першому півріччі 2018 року
22/01/18 - 12:41

Стан роботи зі зверненнями громадян,

що надійшли до Адміністрації Державної прикордонної служби України

у першому півріччі 2018 року

 

У першому півріччі 2018 року в Адміністрації Державної прикордонної служби України робота зі зверненнями громадян проводилася відповідно до вимог ст. 40 Конституції України, Закону України від 02.10.1996 № 384/96 – ВР «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів та розпоряджень Адміністрації Державної прикордонної служби України і була спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їхніх прав та інтересів, оперативне розв’язання порушених у них питань.

Авторам звернень за результатами розгляду в установлені законом терміни надавалися письмові відповіді, а тим, хто був на прийомі в керівництва Державної прикордонної служби України, – усні. В окремих випадках відповіді на звернення надавалися після більш докладного вивчення та вирішення порушених у них питань з подальшим доведенням результатів розгляду до відома заявників.

У першому півріччі 2018 року на 2,2% збільшилася загальна кількість звернень громадян до Адміністрації Державної прикордонної служби України порівняно з першим півріччям 2017 року  (з 8896 – у першому півріччі 2017 року до 9094 – у першому півріччі 2018 року).      

З усіх звернень громадян заяви (клопотання) становлять 9066 звернень (99,7% загальної кількості за перше півріччя 2018 року, у першому півріччі 2017 року –  8869 звернень (99,7%), скарги – 28 (0,3% загальної кількості за перше півріччя 2018 року, у першому півріччі 2017 року – 27 (0,3%), з яких: повторні звернення – 68 (0,7% загальної кількості за перше півріччя 2018 року, у першому півріччі 2017 року –  32 (0,4%), колективні звернення – 21 (0,2% загальної кількості за перше півріччя 2018 року, у першому півріччі 2017 року – 22 (0,2%) та 24 анонімні листи (у першому півріччі 2017 року – 17).

 Надійшло також 97 звернень (1,1% загальної кількості за перше півріччя 2018 року) з питань, які не належать до повноважень Адміністрації Державної прикордонної служби України (у першому півріччі 2017 року – 101 звернення (1,1%). 

Протягом першого півріччя 2018 року до Адміністрації Державної прикордонної служби України від вищих органів державної влади надійшло 52 звернення (0,6% загальної кількості за перше півріччя 2018 року), що на 48,6% більше порівняно з першим півріччям 2017 року (у першому півріччі 2017 року – 35 звернень (0,4%), а саме:   

з Адміністрації Президента України – 29 (у першому півріччі 2017 року – 11); 

з Верховної Ради України – 3 (у першому півріччі 2017 року – 8);

з Кабінету Міністрів України – 20 (у першому півріччі 2017 року – 16).

З інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій та підприємств надійшло 132 звернення громадян (1,5% загальної кількості за перше півріччя 2018 року), що на 35,6% менше порівняно з першим півріччям 2017 року (у першому півріччі 2017 року – 205 (2,3%).

Відповіді надано під час особистого прийому  на 71 звернення (0,8%), на 8663 звернення (95,2%) відповіді надіслано поштою, перебувають на опрацюванні (у т.ч. ті, що потребують додаткового розгляду) 360 звернень (4,0%).

Звернення надійшли  від:

громадян України – 7166 (78,8% загальної кількості за перше півріччя 2018 року), що на 2,2% більше порівняно з першим півріччям 2017 року (у першому півріччі 2017 року – 7018 (78,9%);   

іноземних громадян та осіб без громадянства – 1928 (21,2% загальної кількості за перше півріччя 2018 року), що на 2,7% більше порівняно з першим півріччям 2017 року (у першому півріччі 2017 року –  1878 (21,1%).

За місцем проживання заявників:

Автономна Республіка Крим – 0,1% (у першому півріччі 2017 року – 0,2%), Вінницька область – 2,3% (2,0%), Волинська – 1,1% (1,3%), Дніпропетровська – 6,1% (6,1%), Донецька – 3,9% (3,4%), Житомирська – 2,5% (1,5%), Закарпатська – 1,2% (1,3%), Запорізька – 5,9% (5,1%), Івано-Франківська – 1,2% (1,0%), м. Київ – 26,7% (28,9%), Київська область – 7,1% (5,8%), Кіровоградська – 1,6% (1,3%),  Луганська – 0,8% (0,9%), Львівська – 3,8% (4,2%), Миколаївська – 2,5% (3,3%), Одеська – 6,5% (7,3), Полтавська – 4,1% (3,8%), Рівненська – 1,1% (0,8%), Сумська – 1,9% (1,5%), Тернопільська – 1,0% (0,9%), Харківська – 7,5% (7,9%), Херсонська – 1,9% (3,0%), Хмельницька – 2,0% (1,7%), Черкаська – 4,2% (3,6%), Чернівецька – 0,5% (0,7%) та Чернігівська – 2,5% (2,6%).

Основні питання, що порушувалися громадянами у зверненнях:

порядок проходження служби, поновлення на службі, переведення по службі – 83 звернення  (0,9% загальної кількості звернень за перше півріччя  2018 року), що на 15,3% більше порівняно з першим півріччям 2017 року       (у першому півріччі 2017 року – 72 звернення  (0,8%);

порядок перетинання державного кордону, надання необхідних документів, непропуск через державний кордон, зняття заборони перетинання кордону тощо – 639 звернень (7,0% загальної кількості звернень за перше півріччя 2018 року), що на 13,9% менше порівняно з першим півріччям 2017 року (у першому півріччі 2017 року – 742 звернення  (8,3%);

виділення санаторно-курортних путівок на лікування в санаторіях Державної прикордонної служби України та інших оздоровчих закладах України – 189 звернень (2,1% загальної кількості звернень за перше півріччя 2018 року), що на 10,8% менше порівняно з першим півріччям 2017 року (у першому півріччі 2017 року – 212 звернень (2,4%);

отримання житла, поновлення в черзі на його отримання тощо – 49 звернень (0,5% загальної кількості звернень за перше півріччя 2018 року), що на 19,5% більше порівняно з першим півріччям 2017 року (у першому півріччі 2017 року – 41 звернення (0,5%);

виплати компенсацій та заборгованості, перерахунок та доплата до пенсій – 141 звернення (1,6% загальної кількості звернень за перше півріччя 2018 року), що на 6,8% більше порівняно з першим півріччям 2017 року (у першому півріччі 2017 року – 132 звернення (1,5%);

видача (заміна) посвідчення «Ветеран військової служби» – 6 звернень, що становить 0,1% загальної кількості звернень за перше півріччя 2018 року (у першому півріччі  2017 року – 13 звернень (0,1%);

неправомірні дії посадових осіб – 13 звернень (0,1% загальної кількості звернень за перше півріччя 2018 року, у першому півріччі 2017 року – 9 звернень (0,2%);

неправомірні дії прикордонників – 1 звернення (у першому півріччі  2017 року – 3 звернення);

надання інформації про перетинання державного кордону – 3618 звернень (39,8% загальної кількості звернень за перше півріччя 2018 року), що на 5,4% більше порівняно з першим півріччям 2017 року (у першому півріччі 2017 року – 3434 звернення (38,6%);

про тимчасове обмеження права виїзду за межі України – 4172 звернення (45,9% загальної кількості звернень за перше півріччя 2018 року), що на 2,2% більше порівняно з першим півріччям 2017 року (у першому півріччі 2017 року – 4082 звернення (45,9%);

інші питання – 183 звернення.

За результатами розгляду звернень громадян:

надано роз’яснення на 1618 звернень – 17,8% (у першому півріччі 2017 року – 1878 звернень – 21,1%);

вирішено позитивно 5445 звернень – 59,8% (у першому півріччі 2017 року – 4228 звернень – 47,5%);   

відмовлено у задоволенні вимог 1512 звернень – 16,6% (у першому півріччі 2017 року – 2221 звернення – 25,0%);  

35 звернень (0,4%) повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» (у першому півріччі 2017 року – 19 звернень (0,2%);

27 звернень (0,3%) не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» (у першому півріччі 2017 року – 23 звернення (0,3%);  

19 звернень (0,2%) надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації ( у першому півріччі 2017 року – 25 звернень (0,3%);   

78 звернень (0,9%) надіслано на розгляд за належністю до регіональних управлінь Державної прикордонної служби України (у першому півріччі  2017 року – 76 звернень (0,8%);

перебувають на опрацюванні (у т.ч. ті, що потребують додаткового розгляду) 360 звернень – 4,0% (у першому півріччі 2017 року – 426 звернень – 4,8%).

На звернення громадян відповідь надано в термін:

до 15 днів – на 8396 звернень – 92,3% (у першому півріччі 2017 року – 8035 звернень – 90,3%);

у місячний термін – на 332 звернення – 3,6% (у першому півріччі 2017 року – 417 звернень – 4,7%);  

до 45 днів – на 6 звернень – 0,1% (у першому півріччі 2017 року – на 18 звернень – 0,2%).  

Перебувають на опрацюванні (у т.ч. ті, що потребують додаткового розгляду) 360 звернень – 4,0% (у першому півріччі 2017 року – 426 звернень – 4,8%).  

 

Головними завданнями на друге півріччя 2018 року Головою Державної прикордонної служби України визначено:

посилення контролю за додержанням вимог чинного законодавства щодо забезпечення:

конституційних прав громадян на звернення;

всебічного, кваліфікованого і оперативного вирішення порушених у зверненнях питань;

задоволення законних прав та інтересів громадян.

* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове

+ Розгорнути меню