Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія
Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія

Державна прикордонна служба України

Пошук
Головна ЗАХІДНЕ РЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЛЬВІВСЬКИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «СИСТЕМИ РЕЄСТРАЦІЇ МЕДИЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОСЛІДНЕ ОБЛАДНАННЯ»

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «СИСТЕМИ РЕЄСТРАЦІЇ МЕДИЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОСЛІДНЕ ОБЛАДНАННЯ»

Назад
05 серпня 2024 10:49

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання  (Холтер 12 канальний з програмним забезпеченням).

1.  Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522), вул. Личаківська, 107, м. Львів, 79014; код за ЄДРПОУ — 14321771; категорія замовника — державна організація (установа, заклад).

2.  Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Предмет закупівлі (товари): ДК 021:2015 – 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Холтер 12 канальний з програмним забезпеченням).

3.  Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-02-004454-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару:

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ:

ДК 021:2015 – 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Холтер 12 канальний з програмним забезпеченням)

Назва товару

Код НК 024-2023

Од.

Кіл-ть

1

Холтер 12 канальний з програмним забезпеченням

35162 - Реєстратор амбулаторний для тривалого електрокардіографічного моніторингу

шт

6

Параметри та характеристики

Відповідність (так/ні) з посиланням на сторінки технічної документації виробника

1.

Ступінь захисту не менше IPX0.

 

2.

Робочий режим - безперервна робота..

 

3.

Класифікація електромагнітної сумісності повинен відповідати - Групі I, Класу B

 

4.

Кількість відведень не менше 12.

 

5.

Частота збору даних не гірше, 250 Hz (Гц).

 

6.

Точність збору даних не гірше, 24 біт.

 

7.

Вхідний динамічний діапазон ≤±5mV (мВ).

 

8.

Системний шум в межах ≤50 µV (мкВ) +-5.

 

9.

Частотна характеристика в межах (0.67~40 Hz (Гц)) (+3~-3 dB (дБ)).

 

10.

Константа часу ≥3,2 s (c).

 

11.

Напруга опору поляризації приблизно 300 mV (мВ) +- 10 %.

 

12.

Тривалість контакту для всіх застосовуваних і доступних частин t≥1 min (хв).

 

13.

Підвищення температури застосовуваних деталей не повинна перевищувати 1°С

 

14.

Розмір основного блоку в межах: 75 мм +- 10 мм x 58 мм +- 10 мм x 17 мм +- 5 мм (довжина х ширина х висота).

 

15.

Дисплей: рідкокристалічний екран (LCD), розміром не менше 1.4", роздільна здатність не менше128*64 пікселів.

 

16.

Вага: 62 g (г) (включаючи основний блок і батарею) +- 5 грамів.

 

17.

Повинен мати порт для підключення кабелю пацієнта:

HDMI, використовується для підключення кабелю підключення пацієнта до приладу ЕКГ.

USB-порт: використовується для підключення USB-кабелю.

 

18.

Повинен бути забезпечений автономним джерелом живлення з можливістю підтримка запису не менше 24 годин.

 

Мінімальна комплектація товару

Відповідність (так/ні) з посиланням на сторінки технічної документації виробника

1.

Холтер.

 

2.

Кабель підключення пацієнта до приладу ЕКГ.

 

3.

Комплект одноразових пластин ЕКГ електродів.

 

4.

Пристосування для кріплення на плечі.

 

5.

Чохол.

 

6.

Кард-рідер.

 

Загальні вимоги:

1. Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у даному додатку та всіх інших вимог Тендерної Документації.

Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою.) в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів у складі тендерної пропозиції учасника..

2 . В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та порівняльну таблицю технічних характеристик запропонованого еквіваленту.»

Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.

3. Постачальник повинен здійснити за власний рахунок транспортування запропонованого товару за адресою замовника, монтаж та введення товару в експлуатацію, інструктаж (навчання) спеціалістів на робочому місці.

4. Товар, повинен бути новим, таким, що не був у використанні, виготовлений у 2023-2024 р.

5. Термін гарантійного обслуговування має бути не менше 12 місяців з дати введення в експлуатацію, окрім інструментів, виробів, які призначені для одноразового застосування та комплектуючих виробів до запропонованого товару.

6. Учасник у разі визнання його переможцем повинен забезпечити проведення кваліфікованими працівниками, які мають відповідні знання та навички встановлення, налагодження обладнання та введення його в експлуатацію протягом 10 днів з моменту поставки товару та проводить кваліфіковане навчання визначеного персоналу по користуванню обладнанням протягом 10 днів з моменту введення в експлуатацію.

7. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.

На підтвердження Учасник повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.

8. Вартість доставки, інcталяції та пуску обладнання за рахунок Учасника.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік по КЕКВ 3110 та становить 358 800,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 358 800,00 грн. з ПДВ..

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначено відповідно до проведеного моніторингу цін щодо предмета закупівлі згідно вимог наказу Адміністрації Держприкордонслужби від 09 вересня 2019 року № 480 – аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

 
* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове
Мапа сайту