Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія
Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія

Державна прикордонна служба України

Пошук
Головна ЗАХІДНЕ РЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 7 ПРИКОРДОННИЙ КАРПАТСЬКИЙ ЗАГІН
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ»

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ»

Назад
19 квiтня 2024 13:49

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

 

Місце постачання (уточняється при укладанні договору):

м. Львів, вул. Личаківська 74

 

Найменування товару

Якісні характеристики товару

Од. виміру

К-ть

1

ПАПІР ОФІСНИЙ NEW FUTURE LASER ФОРМАТУ А4 80Г/М2 - 500 АРКУШІВ

АБО ЕКВІВАЛЕНТ

Основні характеристики

Тип паперу - офісний

Тип друку - струменевий ,  лазерний

Колір - білий

Формат - А4 (297 x 210 мм)

Білизна паперу - не менше  CIE 150%

Маса, г / м - не менше 280

Кількість аркушів в пачці - 500

Клас паперу – не менше С

пач.

720

2

ПАПКА ДО ПІДПИСУ А4 "ГЕРБ" NEBRASKA ЗЕЛЕНИЙ АБО ЕКВІВАЛЕНТ

Основні характеристики

Розмір, мм - не менше 310х225

Матеріал обкладинки - штучна шкіра

Внутрішня вклейка - білий папір

Стрічка тримач         є

Тиснення - без тиснення

Додаткове оздоблення - прошивка по периметру

шт.

15

3

КЛЕЙКА СТРІЧКА ДВОСТОРОННЯ 24Х10 AXENT (3101-A)  

АБО ЕКВІВАЛЕНТ

Основні характеристики

Тип - двосторонній

Ширина – не менще 24 мм

Довжина – не менше 10 м

Колір - білий

шт.

10

4

СТЕПЛЕР BUROMAX RUBBER TOUCH, 20 АРК., СКОБИ №24; 26, 127Х54Х33 ММ, ЧОРНИЙ (BM.4202-01)

АБО ЕКВІВАЛЕНТ

Основні характеристики

Глибина відступу – не менше 60 мм

Товщина скріплення – не менше 20 аркушів

Використовує скоби - 24/6 ,  26/6

шт.

2

Товар супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.

Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження.

Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник

Строк поставки Товару: Поставка товару здійснюється одною поставкою за заявкою Замовника протягом 2024 року до 01 травня 2024 року на умовах укладеного договору. Постачальник повинен протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання заявки від Замовника поставити партію Товару відповідно до наданої заявки.

Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Доставка має бути здійснена спеціалізованим автотранспортом з дотриманням правил перевезення відповідного товару, визначеним законодавством.

Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.

Постачальник оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні, витрати по доставці товару і т.п.).

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру

бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне

використання державних коштів» (зі змінами)

 

Предмет закупівлі (товар/послуги): папір офісний А4, папка до підпису А4 «Герб», клейка стрічка двостороння, степлер

за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 2144 (7 прикордонний Карпатський загін), код за ЄДРПОУ — 14321653. 

 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

- папір офісний А4, папка до підпису А4 «Герб», клейка стрічка двостороння, степлер за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне;

 

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-009740-a.

 

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару відповідно до додатку 1.

 

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок державного бюджету

 

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 122471,38 грн з ПДВ.

 

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до вимог наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) методом порівняння ринкових цін на товари.

 
* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове
Мапа сайту