Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія
Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія

Державна прикордонна служба України

Пошук
Головна ЧАСТИНИ ЦЕНТРАЛЬНОГО ПІДПОРЯДКУВАННЯ ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «НАБІР ПОХІДНИЙ (СТІЛ, 2 ЛАВКИ)»

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «НАБІР ПОХІДНИЙ (СТІЛ, 2 ЛАВКИ)»

Назад
12 квiтня 2024 09:28

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним ​закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

«Код ДК 021-2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Набір похідний (стіл, 2 лавки))»

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-08-004384-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб визначених АДПСУ.

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

«Код ДК 021-2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Набір похідний (стіл, 2 лавки))»

№ з/п

Найменування

товару

Кіл-ть, к-т

Відповідність нормативним документам

Строки поставки

1.

Набір похідний (стіл, 2 лавки)

150

Стіл складний 2200х500х780 мм

стільниця: щит клеєний цільноламельний не менше 28 мм, сосна, покриття - лак зносостійкий;

ніжки металеві, покриття порошкове;

складний механізм.

Лавка складна 2200х250х480 мм

кришка: щит клеєний не менше 28 мм, сосна, покриття - лак зносостійкий;

ніжки металеві, покриття порошкове;

складний механізм.

з 01.05.2024

по 31.05.2024

Загальні умови:

Місце поставки: Київська обл., детальна інформація щодо місць поставки та товароодержувачів буде повідомлена Замовником лише Переможцю на етапі укладення/виконання договору про закупівлю.

Поставка: на умовах передбачених в проекті Договору.

Товар має бути безпечним, а його технічні, якісні характеристики мають відповідати встановленим вимогам.

На підтвердження відповідності запропонованого товару, учасник повинен надати у складі пропозиції:

1. Гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, підтвердження того, що запропонований товар відповідає визначеним характеристикам, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару.

2. Копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або експертний висновок та/або сертифікату відповідності). Допускається надання документів, вказаних у цьому пункті, виданих на попередні партії товару.

3. Згода з умовами та вимогами, які визначені в Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) та гарантування їх виконання у вигляді підписаного Додатку 3 або у вигляді довідки в довільній формі.

4. Якщо Учасник не є виробником товару – предмету закупівлі, такий Учасник надає лист від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки визначеного Замовником товару, його кількості, можливість поставки товару протягом строків, визначених у документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару до вимог Замовника.

Також, лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить 840 000,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 840 000,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з найнижчих цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

 
* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове
Мапа сайту