Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія
Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія

Державна прикордонна служба України

Пошук
Головна ПІВДЕННЕ РЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 8 ПРИКОРДОННИЙ ЗАГІН
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «М’ЯСОПРОДУКТИ»

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «М’ЯСОПРОДУКТИ»

Назад
11 липня 2024 10:43

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

 

Предмет закупівлі (товар): Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, Сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005, за кодом ДК 021:2015: 15130000-8: М’ясопродукти.

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 1491 (8 прикордонний загін), 71116, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Північна, 17а  код за ЄДРПОУ — 14321848. 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, Сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005, за кодом ДК 021:2015: 15130000-8: М’ясопродукти.

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-16-009857-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду послуги.

 

Найменування

товару

Якісні характеристики товару

Од.

виміру

К-ть

Очікувана вартість за одиницю не вище, грн

1

Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005

Запах та смак: властивий даному продукту, злегка гострий, в міру солоний, з вираженим ароматом прянощів і копчення, без стороннього присмаку та запаху.

Пакування: повинна бути у полімерній або натуральній оболонці та запакована у вакуумну упаковку.

Не допускається продукт з пліснявою слиззю на оболонці Батони повинні бути прямі, пружної консистенції.

Вигляд фаршу в розрізі: фарш рівномірно перемішаний, від рожевого до темно-червоного кольору, без сірих плям та порожнини.

Обов’язкова наявність ярликів із зазначенням найменування продукту, виробника, дати виготовлення, терміну придатності, умов зберігання, поживної та енергетичної цінності.

Повинна відповідати ДСТУ 4435:2005.

Строк придатності не менше 80% від загального терміну зберігання на момент поставки продукту.

Товар повинен відповідати діючим на території України державним стандартам та/або іншій нормативно-технічній документації, показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством.

кг

600,00

165,00

2

Сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005

Зовнішній вигляд: батончики сардельок з чистою сухою поверхнею без пошкодження оболонки, напливів фаршу, зліпків, бульйонних та жирових набряків.

Консистенція: ніжна, соковита пружна – визначається в гарячому стані.

Вигляд фаршу у розрізі: рожевий або світло-рожевий фарш рівномірно перемішаний без порожнини і сірих плям.

Запах та смак: властиві даному виду продукту, з ароматом прянощів, в міру солоний, без стороннього запаху та присмаку.

У складі має бути не менше 70% м’яса.

Повинні відповідати ДСТУ 4436:2005.

Строк придатності не менше 80% від загального терміну зберігання на момент поставки продукту.

Товар повинен відповідати діючим на території України державним стандартам та/або іншій нормативно-технічній документації, показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством.

кг

600,00

145,00

 

Якість товару: що передається Постачальником Замовнику в пункті призначення, повинна відповідати діючим ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ, ТУ.

У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару проводиться  його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Постачальником.

Замовник має право вимагати у Постачальника проведення лабораторного аналізу (за рахунок Постачальника) продукції в лабораторії, що має акредитацію відповідно до Держстандарту України, з видачою результатів аналізу на руки Замовнику.

Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.

Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження, якість та безпеку.

Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник

Строк поставки Товару: Поставка товару здійснюється партіями (частинами) за заявкою Замовника протягом 2024 року до дати закінчення воєнного стану, але в будь-якому випадку до повного виконання та на умовах укладеного договору та не пізніше 31 грудня 2024 року. Постачальник повинен протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання заявки від Замовника поставити партію Товару відповідно до наданої заявки.

Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Доставка має бути здійснена спеціалізованим автотранспортом з дотриманням правил перевезення відповідного товару, визначеним законодавством.

Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.

Постачальник оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні,витрати по доставці товару і т.п.).

 

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок загального бюджету .

 

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 186 000,00 грн. у тому числі  ПДВ.

 

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до вимог наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) методом порівняння ринкових цін на товари.

 
* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове
Мапа сайту