Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія
Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія

Державна прикордонна служба України

Пошук
Головна ЧАСТИНИ ЦЕНТРАЛЬНОГО ПІДПОРЯДКУВАННЯ 105 ПРИКОРДОННИЙ ЗАГІН ІМЕНІ КНЯЗЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «МАШИНИ ДЛЯ ОБРОБКИ ДАНИХ (АПАРАТНА ЧАСТИНА)»

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «МАШИНИ ДЛЯ ОБРОБКИ ДАНИХ (АПАРАТНА ЧАСТИНА)»

Назад
29 липня 2024 10:58

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення

(відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).

«Моноблок» за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»

Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178.

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

105 прикордонний загін імені князя Володимира Великого Державної прикордонної служби України (військова частина 2253): м. Чернігів, код за ЄДРПОУ – 14321765; категорія замовника – правоохоронний орган/ замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Моноблок» за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 30213000-5 Персональні комп'ютери).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-27-000222-а.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Найменування товару - Моноблок;

Кількість – 20 шт.

Технічні характеристики:

Роздільна здатність екрану: не нижче FHD (1920x1080)

Технологія матриці: IPS

Модель процесора: не нижче AMD Ryzen 5 або не нижче Intel Core i5

Оперативна пам’ять: не менше 8 ГБ

Об’єм накопичувача SSD: не менше 512 ГБ

Діагональ екрану: 23.8"

Частота оновлення екрану: не менше 60 Гц

Web - камера: є

Мережевий адаптер Gigabit Ethernet (RJ-45): є

Потужність блока живлення, Вт: не менше 90

В комплекті: дротова клавіатура, дротова миша

Гарантія: не менше 12 місяців

Технічні характеристики відповідають Комп'ютер ASUS M3402WFAK-BA0110 / Ryzen5 7520U (90PT03L2-M007C0) - «або еквівалент»*

* будь-яке посилання на торгову марку або виробника слід читати зі словами «або еквівалент»

Товар повинен бути новим, без дефектів, придатним до використання.

Товар повинен відповідати умовам, зазначених у стандартах, технічних умовах, іншій технічній та/або нормативній документації, яка встановлює вимоги до його якості.

Продавець забезпечує пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження упаковки/тари або елементів захисту до приймання Покупцем, товар підлягає заміні.

Продавець зобов'язаний замінити або відремонтувати техніку, що вийшла з ладу, не з вини покупця, протягом гарантійного строку без видимих фізичних пошкоджень протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупця.

Доставка Товару Покупцю і його розвантаження здійснюється за рахунок Продавця.

Ціна, запропонована Учасником в пропозиції, повинна враховувати всі витрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, пакування, доставку та розвантаження товару.

Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.).

Товар в комплекті постачається однією партією, відповідно до видаткової накладної за адресою: Чернігівська обл., м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору), в строк до 30 вересня 2024 року включно.

При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи на гарантію, інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо).

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису на 2024 рік та потреби в закупівлі товару з метою забезпечення потреб замовника і становить: 446 600,00 грн. (чотириста сорок шість тисяч шістсот грн. 00 коп.) без ПДВ. Фінансування закупівлі здійснюється за кошти загального фонду державного  бюджету за КЕКВ 3110, виходячи з потреби Замовника у даному предметі закупівлі.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 446 600,00 грн. (чотириста сорок шість тисяч шістсот грн. 00 коп.) без ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та наказом АДПСУ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» від 09.09.2019 року №480-АГ (зі змінами).

Відповідно до «Звіту про результати підсумкового моніторингу», використовувалась методика – метод порівняння ринкових цін на товари/послуги (очікувана вартість).

Враховуючи надані найнижчі цінові пропозиції та лист АДПСУ про погодження закупівлі від 09.07.2024 № 02.8.5/44087-24-Вих (На № 02.8.1.1/6806-24-Вих від 01.07.2024), щодо потреби, доцільності, кількості товару, за ціною, що не перевищує найнижчої цінової пропозиції та на підставі звіту про підсумковий моніторинг цін.

 
* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове
Мапа сайту