Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія
Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія

Державна прикордонна служба України

Пошук
Головна ЗАХІДНЕ РЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 6 ПРИКОРДОННИЙ ЗАГІН
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «МАШИНИ ДЛЯ ОБРОБКИ ДАНИХ (АПАРАТНА ЧАСТИНА)»

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «МАШИНИ ДЛЯ ОБРОБКИ ДАНИХ (АПАРАТНА ЧАСТИНА)»

Назад
25 червня 2024 10:30

Обґрунтування

 технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

 

Предмет закупівлі (товар): Автоматизоване робоче місце «Користувач»,

код за ДК 021:2015 Єдиним закупівельним словником: 

30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)

 

      1.  Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 9971, код за ЄДРПОУ — 14321661. 


     2.  Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):   Автоматизоване робоче місце «Користувач», код за ДК 021:2015 Єдиним закупівельним словником:   30210000 -4: Машини для обробки даних (апаратна частина).

 

    3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-20-004229-a. 

 

    4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені  відповідно  до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару.

 

Кількість, од. виміру

Комплектність

Технічні та якісні вимоги до предмету  закупівлі*

14 комплектів

Моноблок

Форм-фактор: моноблок

Тип корпусу: пластик та/або метал

Діагональ: не менше 23,8"

Тип матриці: IPS

Тип накопичувача: SSD

Об’єм накопичувача SSD: 480 - 512 Gb.

Сумісність з ОС: MS Windows

Процесор: Intel Core i3-12100 3.3 -4.3GHz

ОЗП DDR4: не менше 16 Gb

Гучномовці (динаміки): вбудовані

Розширення: FullHD 1920x1080 і вище

Додаткові порти:

- не менше 1 - HDMI;

 не менше 1- Ethernet-порт (RJ-45 з підтримкою стандартів 10/100/1000 Mbps;

- не менше 4 - USB

Графічна карта: не гірше Intel UHD Graphics 730

Операційна система: без операційної системи

Блок живлення: зовнішній адаптер з достатньою потужністю для діючої конфігурації з максимальним навантаженням (включаючи потужності комплектуючих, які можуть бути встановлені у вільні роз’єми)

Гарантія: не менше 36 місяців

Багатофункціональний пристрій  (БФП)

Тип корпусу: пластик

Тип друку: чорно-білий

Функції: друк, копіювання, сканування

Робоче навантаження по друку: не менше 8000 стор/міс

Швидкість ч/б друку: не менше 18 стор./хв.

Роздільна здатність сканування: не гірше 600х600 точок/дюйм

Міскість лотка паперу: не менше 150 стор.

Спосіб друку: монохромний лазерний друк

Підтримка картриджу: картридж 725

Тип сканера: планшетний

Максимальний формат друку: А4

Інтерфейс підключення: USB

Комплектація: документація, кабель живлення, стартовий картридж, БФП

Гарантія: не менше 12 місяців

Комплект клавіатура з мишею

Тип:  бездротовий;

Конструкція: мембранна;

Інтерфейс підключення: usb адаптер 2.4 ггц;

Розкладка клавіатури – обов’язково  українська, англійська (можлива додаткова наявність інших мов.)

Формат клавіатури: повнорозмірна;

Тип сенсора миші: оптичний;

Роздільна здатність миші (max) - 1200 dpi;

Кількість кнопок миші: від 2.

Гарантія: не менше 12 місяців

 

    5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок  коштів державного бюджету, відповідно до  кошторису на 2024 рік.


    6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 497 000,00 грн. з ПДВ.

 
    7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до  вимог наказів  Адміністрації Державної прикордонної служби України  від 09 вересня 2019 року №480-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами), Адміністрації Державної прикордонної служби  України від 07 листопада  2022 року №570-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового  режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

 
* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове
Мапа сайту