Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія
Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія

Державна прикордонна служба України

Пошук
Головна ПІВДЕННЕ РЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 8 ПРИКОРДОННИЙ ЗАГІН
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «КРІПИЛЬНІ ДЕТАЛІ»

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «КРІПИЛЬНІ ДЕТАЛІ»

Назад
08 серпня 2024 14:17

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Предмет закупівлі (товар): Саморізи, за кодом ДК 021: 2015 – 44530000-4 «Кріпильні деталі».

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 1491 (8 прикордонний загін), 71116, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Північна, 17а  код за ЄДРПОУ — 14321848. 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Саморізи, за кодом ДК 021: 2015 – 44530000-4 «Кріпильні матеріали».

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-06-002360-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду послуги.

Найменування

товару

Якісні характеристики товару

Од.

виміру

К-ть

Очікувана вартість за одиницю не вище, грн

1

Саморіз 35 мм по дереву

Призначення кріпильного виробу – для деривини, гіпсокартону, гіпсоволокнистих листів;

форма головки кріпильного виробу – потайна;

вид шліца – хрестоподібний типу Philips;

тип наконечника – гострий;

довжина кріпильного виробу – 35 мм.

шт.

30000,00

0,17

2

Саморіз 55 мм по дереву

Призначення кріпильного виробу – для деривини, гіпсокартону, гіпсоволокнистих листів;

форма головки кріпильного виробу – потайна;

вид шліца – хрестоподібний типу Philips;

тип наконечника – гострий;

довжина кріпильного виробу – 55 мм.

шт.

30000,00

0,27

3

Саморіз 76 мм по дереву

Призначення кріпильного виробу – для деривини, гіпсокартону, гіпсоволокнистих листів;

форма головки кріпильного виробу – потайна;

вид шліца – хрестоподібний типу Philips;

тип наконечника – гострий;

довжина кріпильного виробу – 76 мм.

шт.

30000,00

0,49

Якість товару: що передається Постачальником Замовнику в пункті призначення, повинна відповідати технічної документації на цей вид товару.

У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару проводиться  його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Постачальником.

Замовник має право вимагати у Постачальника проведення лабораторного аналізу (за рахунок Постачальника) продукції в лабораторії, що має акредитацію відповідно до Держстандарту України, з видачою результатів аналізу на руки Замовнику.

Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.

Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження, якість та безпеку.

Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник

Строк поставки Товару: Поставка товару здійснюється партіями (частинами) за заявкою Замовника протягом 2024 року до дати закінчення воєнного стану, але в будь-якому випадку до повного виконання та на умовах укладеного договору та не пізніше 30 листопада 2024 року. Постачальник повинен протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання заявки від Замовника поставити партію Товару відповідно до наданої заявки.

Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Доставка має бути здійснена спеціалізованим автотранспортом з дотриманням правил перевезення відповідного товару, визначеним законодавством.

Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 10 (десяти) банківських днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.

Постачальник оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні, витрати по доставці товару і т.п.).

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок загального бюджету.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 27 900,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до вимог наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) методом порівняння ринкових цін на товари.

 
* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове
Мапа сайту