Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія
Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія

Державна прикордонна служба України

Пошук
Головна ЧАСТИНИ ЦЕНТРАЛЬНОГО ПІДПОРЯДКУВАННЯ 105 ПРИКОРДОННИЙ ЗАГІН ІМЕНІ КНЯЗЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «ФОТОКОПІЮВАЛЬНЕ ТА ПОЛІГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОФСЕТНОГО ДРУКУ»

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «ФОТОКОПІЮВАЛЬНЕ ТА ПОЛІГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОФСЕТНОГО ДРУКУ»

Назад
29 липня 2024 10:38

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення

(відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).

Витратні матеріали (тонер-картридж та драм-картридж) для друкуючого пристрою BROTHER HL-1202R за кодом ДК 021:2015: 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»

Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178.

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 

105 прикордонний загін імені князя Володимира Великого Державної прикордонної служби України (військова частина 2253): м. Чернігів, код за ЄДРПОУ – 14321765; категорія замовника – правоохоронний орган/ замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Витратні матеріали (тонер-картридж та драм-картридж) для друкуючого пристрою BROTHER HL-1202R» за кодом ДК 021:2015: 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 30125000-1 — Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів).

3. Ідентифікатор закупівлі:  UA-2024-07-27-000196-а.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Найменування товару -  Витратні матеріали (тонер-картридж та драм-картридж) для друкуючого пристрою BROTHER HL-1202R;

Кількість - 2 шт. (у складі: тонер-картридж 1 шт., драм-картридж 1 шт.)

Технічні характеристики:

Тонер-картридж

Тип: лазерний

Сумісність з пристроями бренду: Brother

Колір: Black

Сумісність HL-1202R

Гарантія не менше 12 місяців

Драм-картридж

Тип: лазерний

Ресурс (при 5% заповненості листа): не менше 10000

Сумісність з пристроями бренду: Brother

Сумісність HL-1202R

Колір: Black

Гарантія не менше 12 місяців

Технічні характеристики відповідають:  тонер-картридж Patron BROTHER TN-1095 GREEN Label (PN-TN1095GL) та драм-картридж Patron Brother DR-1095 Green Label (PN-DR1095GL)  - «або еквівалент» *

* будь-яке посилання на торгову марку або виробника слід читати зі словами «або еквівалент»

Товар повинен бути новим, без дефектів, придатним до використання.

Товар повинен відповідати умовам, зазначених у стандартах, технічних умовах, іншій технічній та/або нормативній документації, яка встановлює вимоги до його якості.

Продавець забезпечує пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження упаковки/тари або елементів захисту до приймання Покупцем, товар підлягає заміні.

Продавець зобов'язаний замінити або відремонтувати техніку, що вийшла з ладу, не з вини покупця, протягом гарантійного строку без видимих фізичних пошкоджень протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупця.

Доставка Товару Покупцю і його розвантаження здійснюється за рахунок Продавця.

Ціна, запропонована Учасником в пропозиції, повинна враховувати всі витрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, пакування, доставку та розвантаження товару.

Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.).

Товар в комплекті постачається однією партією, відповідно до видаткової накладної за адресою: Чернігівська обл., м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору), в строк до 20 вересня 2024 року включно.

При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи на гарантію,  інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо).

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису на 2024 рік  та потреби в закупівлі товару з метою забезпечення потреб замовника  і  становить:   1 840,00 грн. (одна тисяча вісімсот сорок грн. 00 коп.) з ПДВ, а саме: тонер-картридж 620,00 грн. (шістсот двадцять грн. 00 коп.) та драм-картридж 1 220,00 грн. (одна тисяча двісті двадцять грн. 00 коп.). Фінансування закупівлі здійснюється за кошти загального фонду державного  бюджету за КЕКВ 2210, виходячи з потреби Замовника у даному предметі закупівлі.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 840,00 грн. (одна тисяча вісімсот сорок грн. 00 коп.) з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась,  затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020  № 275 (зі змінами) та наказом АДПСУ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» від 09.09.2019 року №480-АГ (зі змінами).

Відповідно до «Звіту про результати підсумкового моніторингу», використовувалась методика – метод порівняння ринкових цін на товари/послуги (очікувана вартість).

 Враховуючи надані найнижчі цінові пропозиції та лист АДПСУ про погодження закупівлі від 09.07.2024 № 02.8.5/44269-24-Вих (на № 02.8.1.1/7000-24-Вих від 06.07.2024), щодо потреби, доцільності, кількості товару, за ціною, що не перевищує найнижчої цінової пропозиції та на підставі звіту про підсумковий моніторинг цін.

 
* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове
Мапа сайту