Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія
Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України Дія

Державна прикордонна служба України

Пошук
Головна СХІДНЕ РЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 26 ОКРЕМА АВІАЦІЙНА ЕСКАДРИЛЬЯ
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «БОРТОВИЙ ТЕСТЕР ДЛЯ ВИПРОБУВАНЬ АВІАЦІЙНИХ СИСТЕМ НАВІГАЦІЇ ТА ЗВ'ЯЗКУ AVX-10K-CNS EU SELT АБО ЕКВІВАЛЕНТ»

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «БОРТОВИЙ ТЕСТЕР ДЛЯ ВИПРОБУВАНЬ АВІАЦІЙНИХ СИСТЕМ НАВІГАЦІЇ ТА ЗВ'ЯЗКУ AVX-10K-CNS EU SELT АБО ЕКВІВАЛЕНТ»

Назад
10 квiтня 2024 08:39

Обґрунтування технічних характеристик розпочатих відкритих торгів з особливостями за КЕКВ 2260, щодо закупівлі за код ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Бортовий тестер для випробувань авіаційних систем навігації та зв'язку AVX-10K-CNS EU SELT), або еквівалент.

Посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-04-008944-a

Тендерну документацію розроблено відповідно річного плану закупівель 26 окремої авіаційної ескадрильї, який був опублікований на веб -порталі уповноваженого органу до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ зі змінами. Терміни, які використовуються в тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі.

Предмет закупівлі:

Вид предмета закупівлі: Товар.

Назва предмета закупівлі:

ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Бортовий тестер для випробувань авіаційних систем навігації та зв'язку AVX-10K-CNS EU SELT), або еквівалент.

Мета закупівлі (Обгрунтування):

З метою недопущення: зриву бойової готовності, належного рівня безпеки польотів, забезпечення завдань з охорони та оборони Державного кордону, виключної (морської) економічної зони, захисту територіальної цілісності та незалежності України, прошу Вас дати вказівку начальнику групи авіаційно-технічного майна та ремонту про забезпечення наступним авіаційно-технічним майном, у зв’язку з необхідністю виконання регламентних робіт, періодичних оглядів, виявлення несправностей та тестування інструментальних систем посадки (ILS), всеспрямованих радіомаяків УКХ-діапазону (VOR), маркерних радіоприймачів, авіаційних радіостанцій (електронних систем зв'язку) НВЧ та УВЧ діапазонів, контроль аварійних передавачів ELT, на літаках Dа40, Dа42, гелікоптерах Ми- 8МТ(Ми-9), Мі-8МСБ-В, AS350B3.

Технічні вимоги до предмета закупівлі

(інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)

Учасник має поставити нові (неуживані), «Перша категорія» Спеціального призначення авіаційно-технічне майно яке повинно підходити для встановлення або підходити для використанням за призначенням на літаках Dа40, Dа42, гелікоптерах Ми-8МТ(Ми-9), Мі-8МСБ-В, AS350B3 та іншій техниці:

Найменування

Part. № виробу

Кіл.

Примітки

1.

Бортовий тестер для випробувань авіаційних систем навігації та зв'язку AVX-10K-CNS EU SELT

-

1 шт.

Для виконання регламентних робіт та виявлення несправностей на літаках Dа40, Dа42, гелікоптерах Ми-8МТ(Ми-9), Мі-8МСБ-В, AS350B3

згідно коду ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (надалі – Товар), що відповідає цим вимогам:

Назва предмета закупівлі:

ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Бортовий тестер для випробувань авіаційних систем навігації та зв'язку AVX-10K-CNS EU SELT), або еквівалент.

Вимоги щодо еквіваленту:

1. У разі надання еквіваленту товару, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог Технічного завдання Замовника, учасник ДОДАТКОВО повинен надати таблицю – порівняння відповідності предмету закупівлі.

2. На підставі частини 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними та технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють ( в предметі закупівлі), ввезеним для операцій з переробки на митній території України.

3. Коли йдеться про еквівалент, то всі характеристики повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним.

4. У разі надання еквіваленту будь якого товару з предмету закупівлі, Учасник повинен подати у своїй тендерній пропозиції лист з офіційною відповіддю від виробника еквіваленту товару, з інформацією про те що він є еквівалентом зазначеного у предметі закупівлі товару та може бути використаний за призначенням на такій авіаційній техніці як літаках Dа40, Dа42, гелікоптерах Ми-8МТ(Ми-9), Мі-8МСБ-В, AS350B3

Інші вимоги щодо постачання товару:

- Для Товару який поставляється Продавцем на адресу Покупця встановлюються наступні гарантійні строки: 1 рік.

- Дата виробництва товару повинна бути 2023 – 2024 років випуску (З останнім можливим програмним забезпеченням).

- Товар повинен відповідати технічним умовам підприємства-виробника, а його приймання та передача повинна здійснюватись в офіційній, оригінальній упаковці (тарі) із заводу виробнику, яка має захищати товар від зовнішнього впливу та ймовірного пошкодження. У разі пошкодження Товару, або виявлення слідів явної експлуатації, Покупець може відмовитись від Товару, склавши акт технічного стану, щодо прийому Товару.

- Продавець повинен поставити Товар Покупцю передбачений цим Договором, якість якого повинна відповідати технічним умовам виробника, стандартам, діючим на момент виготовлення згідно наступних умов:

- Оригінальне пакування Товару с заводу виробника.

- Бірка (лейб) виробу Товару.

- Продавець має усвідомлювати, що Покупець проводить оплату за державні кошти, тому приймальна комісія буде прискіпливо перевіряти цілісність пакування, пломб, лейблів, та усіх пошкоджень (наприклад: подряпин, потертостей та інших пошкоджень), і по факту приймальна комісія Покупця має право не прийняти товар поставлений на адресу Покупця, відповідно оформивши акт технічного стану.

- Гарантійний строк на Товар продовжується на час, витрачений на усунення дефекту Продавцем.

- Товар повинен бути новий 1 категорії.

- Характеристики:

 Настроювані конфігурації тестування

 Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача

 Спеціалізовані програми програмного забезпечення

 Дистанційне керування

 Сумісність з операційними системами Android™ та iOS®

 Покрокові інструкції для проведення тестувань

 Вбудований GPS-приймач

 Схеми випробувань відповідно до міжнародних стандартів

- Переваги:

 Можливість придбання лише необхідних наборів тестування

 Економія часу, зручність у роботі

 Легко оновлюється при встановленні нових програм

 Зручне проведення випробувань з мобільного пристрою як усередині, так і зовні повітряного судна

 Збереження та подальше відтворення етапів тестування

 Отримання точних координат розташування при випробуваннях систем автоматичного залежного спостереження в режимі мовлення (ADS-B)

 Відповідність міжнародним нормативним вимогам

- Тестове використання:

 Транспондери ATCRBS та Mode S

 Вхід ADS-B In та вихід ADS-B out

 Трафік ADS-B 978 / 1090 МГц

 Режим GICB

 ILS - LOC, GS і MB

 Всеспрямований азимутальний радіомаяк (VOR)

 Всеспрямований далекомірний радіомаяк (DME)

 Засоби зв'язку - AM, FM, SSB та Expanded SELCAL

 КСВН (коефіцієнт стоячої хвилі за напругою) та відстань до несправності

 Випробування системи TCAS, універсальних транспондерів (UAT) та аварійних радіомаяків (ELT) можливі у додатковій комплектації пристрою

- AVX-10K повинен підтримувати бездротові, дротові та перешкодозахищені підключення та підтримувати функції для здійснення діагностики наступних систем:

- Канали зв'язку:

 Амплітудна модуляція (МВ)

 Частотна модуляція (ДМВ)

 ОБП (КВ)

 SELCAL

- Навігаційне обладнання:

 Система ILS

Курсовий маяк (LOC)

Вектор колійної швидкості (GS)

Маркерний маяк (MB)

 Всеспрямований азимутальний радіомаяк (VOR)

 Всеспрямований далекомірний радіомаяк (DME)

- Огляд повітряного простору:

 Транспондер в режимах A, C, S

 Передача даних ADS-B

 Прийом даних ADS-B 3

(Інформація про повітряний рух)

1030 МГц (ADS-B, ADS-R, TIS-B)

Універсальний транспондер (ADS-B, TIS-B, FIS-B)

 Випробування систем TCAS I/II та TAS

 Контроль сигналів ADS-B

 Контроль сигналів GICB

 Контроль сигналів універсального транспондера

- Інші засоби проведення випробувань:

 Аварійний радіомаяк

 Розрахунок КСВН

 Вимір відстані до місця пошкодження

- Фізичні характеристики:

Тестер

В х Ш х Г

30,48 x 13,5 x 9,5 см

Футляр для перенесення

В х Ш х Г

62,23 x 49,2 x 31 см

Маса

6,5 фунта (2,94 кг) (только тестер)

32 фунта (14,51 кг) (масса с упаковкой)

Акумулятор

4 часа непрерывно, обычно > 8 часов

Мережеве харчування

100–250 В перем. тока, 1,5 А (макс.), 47–63 Гц

Підтримка

LTE

-Захист навколишнього середовища

Робоча температура

От −20 oС до 55 oC

Температура зберігання

От −30 oС до 71 oC

-Сертифікація обладнання:

Сертифікат калібрування приладу AVX-10K (за ISO 9001)

Сертифікат калібрування приладу AVX-10K із протоколом випробувань (за ISO 9001)

Сертифікат відповідності стандарту MIL-PRF-28800F Клас 2

Сертифікат відповідності стандарту MIL-STD-810F

Сертифікація EN

- У склад «Бортовий тестер для випробувань авіаційних систем навігації та зв'язку AVX-10K-CNS EU SELT – 1 комлпект входить наступне:

- Бортовий тестер для випробувань авіаційних систем навігації та зв'язку AVX-10K-CNS EU SELT – 1 шт.

- Міцний футляр призначений для зберігання всіх речей, необхідних для проведення випробування різних систем.

- Ергономічна вбудована підставка допомагає зробити випробування та перегляд отриманих результатів більш простим.

- Наявність плоских і гнучких антен, а також блоків сполучення з антенами надає широкі можливості підключення до систем, що випробовуються.

- Наявність функціональної можливості пристрою робити випробування аварійних маяків на частотах 121,5/243/406 МГц. (опція ELT).

- Шнур живлення для країн континентальної Європи AC10K-PWRCRD-EU.

Розмір бюджетного призначення: 1 744 988,00 грн.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 744 988,00 грн.

 
* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове
Мапа сайту