Морська охорона продовжує виявляти порушення прикордонного режиму та природоохоронного законодавства

НАЗАД
09 травня 2019 11:38

У тісній взаємодії із постами технічного спостереження берегових підрозділів Одеського прикордонного загону забезпечено якісний контроль за висвітленням надводної обстановки і оперативне реагування на її розвиток.

З початку травня корабельно-катерним складом Морської охорони в рамках посиленого патрулювання прибережної зони, територіального моря, прилеглої зони та В(м)ЕЗ України здійснено понад 30 виходів в Чорному та Азовському морі, і на річці Дунай. У взаємодії з прикордонною авіацією обстежено близько 3 000 кв. миль.

Інформація про виявлення ПТСом «Чорноморськ» уночі нерозпізнаної малої тихохідної цілі, що не відповідає на запити та цілеспрямовано рухається в бік Одеси, негайно була передана по лінії оперативно-чергової служби.

За лічені хвилини швидкісний катер Морської охорони висунувся у вказані координати та висвітивши темряву прожектором, розпізнав три риболовецьких судна. У відповідності до ст. 28 Закону України «Про державний кордон України», їх було зупинено та піддано огляду.

Згодом прикордонники встановили, що 3 рибальські шхуни під прапором Туреччини здійснювали перехід морем до порту Одеса з метою передачі у власність новому хазяїну, який їх придбав встановленим порядком. Екіпажі шхун пояснили, що на запити не відповідали через не знання англійської мови.

За порушення прикордонного режиму капітанів суден було притягнуто до адміністративної відповідальності.

Крім того, в рамках спільної спеціальної прикордонної операції «Кордон-2019» характерним результатом служби стало вилучення, в районі Скадовська і неподалік Одеси, безхазяйних сіток, встановлених без біркування, що вказує на діяльність із браконьєрською метою.

Незаконні знаряддя лову встановленим порядком передано представникам рибоохоронного патруля. Загальна довжина склала близько 1300 м.

Також, святково-вихідний настрій капітанів маломірних плавзасобів  відбивався на підході до питань дотримання правил прикордонного режиму і безпеки плавання. З понад 100 плавзасобів, що були перевірені оглядовими групами Морської охорони у всій зоні відповідальності, більше десяти разів виявлено факти виходу за двомильну зону без відповідних засобів зв’язку, а також без документів, що посвідчують особу, як у самого капітана, так і у його пасажирів. І переважна більшість саме в Азовському морі.

Нагадаємо, що все це є порушенням прикордонного режиму і тягне за собою адміністративну відповідальність у вигляді штрафів, а у випадку повторного порушення – заборону виходу на плавзасобі до 30 діб. Не менш вагомим аргументом є і елементарне дотримання правил безпеки плавання: засоби зв’язку потрібні для отримання відповідних повідомлень від берегових служб та інших суден, плавзасобів, що перебувають в морі, а також дозволять викликати допомогу у випадку необхідності.

Відгуки та коментарі

Ваше ім'я
Ваш E-mail
Текст

Популярні розділи та сервіси