ЧАТ-БОТ – компетентно, актуально, швидко

НАЗАД
11 серпня 2020 10:27

Нещодавно на офіційному веб-сайті ДПСУ запущено тестовий варіант кнопки чат-бота. Він створений для вирішення питання доступу громадян до актуальної інформації стосовно правил перетинання державного кордону в умовах чергових карантинних обмежень.

Особливо гострою потреба у вичерпній, правдивій інформації стала з поширенням світом коронавірусної інфекції SARS-CoV-2 та введенням більшістю держав світу жорстких карантинних обмежень. Закриття кордонів, відміна авіасполучень, обмеження руху громадського транспортну породили мільйони запитань до структур, які контролюють ці процеси в усьому світі. Не стала винятком і Україна та, зокрема, Державна прикордонна служба України.

Додаткові заходи керівництва держави, спрямовані на збереження здоров’я та життя населення, спровокували попит самого населення на вичерпну інформацію стосовно нових правил життя в умовах карантину.

Від початку створення чи не найзручнішим способом отримання інформації про особливості перетинання державного кордону для громадян була телефонна служба «Довіра», яка успішно функціонує у штатному режимі. Що може трапитися, коли ситуація виходить за рамки штатного режиму – прикордонники переконалися на власному досвіді. Обсяг телефонних дзвінків на гарячу лінію може одномоментно зростати у 10 разів. Якщо усій зміні операторів у звичному режимі роботи вдається опрацювати до 100% дзвінків, то одночасно збільшити кількість операторів у 10 разів фізично неможливо.

Найбільш ефективним рішенням, у цій ситуації, виявилося розміщення на офіційних веб-ресурсах відомства інформаційних блоків із роз’ясненням нових правил перетинання державного кордону.

Не менш ефективним інструментом поширення актуальної інформації виявилися і верифіковані сторінки відомства у соціальних мережах.

Разом з тим, епідемічна ситуація в країні постійно змінюється, тож Уряд змушений повсякчас вносити зміни до правил перетинання кодонів, переліків карантинних обмежень, гармонізувати протиепідемічні заходи зі схожими у сусідніх країнах. Цілком закономірно, що кожна наступна зміна провокує нову хвилю попиту на інформацію та роз’яснення.

Новим кроком Державної прикордонної служби України у вирішенні питання доступу громадян до актуальної інформації стосовно правил перетинання державного кордону в умовах чергових карантинних обмежень став запуск на офіційному веб-сайті ДПСУ кнопки чат-бота. Опрацювавши десятки тисяч дзвінків на телефон служби «Довіра», фахівці у сфері комунікацій виокремили найчастіші запитання та акумулювали відповіді на них у діалогових ланцюжках віртуального робота.

Лише за минулий місяць оператори гарячої лінії Держприкордонслужби опрацювали майже 30 тисяч телефонних дзвінків. 90% із них стосувалися питань, пов’язаних із перетинанням державного кордону в умовах карантину.

Аби заощадити Ваш дорогоцінний час, рекомендуємо Вам скористатися нашим новим чат-ботом. Як показує практика перших днів його використання, швидкість отримання потрібної вам відповіді зростає у кілька разів, у порівнянні із класичним діалогом з оператором «Довіри». Адже Вам не доводиться витрачати час на пояснення суті Вашої проблеми, Ви одразу можете обрати потрібну категорію та за кілька простих кроків отримати вичерпну відповідь.

Звертаємо Вашу увагу, що наразі чат-бот працює у тестовому режимі, тож якщо Вам не вдалося отримати відповідь на Ваше запитання – сповістіть нас про це, прокоментувавши Вашу ситуацію просто під цією публікацією – у полі «розмістити коментар». Ваша небайдужість допоможе нам зробити чат-бот досконалішим.

Відгуки та коментарі

Ваше ім'я
Ваш E-mail
Текст

Популярні розділи та сервіси