Аналіз регуляторного впливу проекту наказу начальника Могилів-Подільського прикордонного загону «Про запровадження додаткових тимчасових режимних обмежень»

НАЗАД
20 березня 2015 14:19

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту наказу начальника Могилів-Подільського прикордонного загону «Про запровадження додаткових тимчасових режимних обмежень»

 

Проект наказу начальника Могилів-Подільського прикордонного загону «Про запровадження додаткових тимчасових режимних обмежень», розроблені Могилів-Подільським прикордонним загоном за погодженням з Головою Вінницької облдержадміністрації, керівниками обласних управлінь СБУ, МВС, ДМС.

 

1. Визначення та аналіз проблеми, яку буде розв'язано шляхом державного регулювання.

         Обстановка, що склалася на даний час в Україні та на україно – молдовській ділянці державного кордону придністровського сегменту, вимагає введення додаткових режимних обмежень на державному кордоні та в прикордонній смузі, для своєчасної стабілізації обстановки та недопущення провокаційних дій.

У зв’язку з тим, що в відповідно до вимог Постанов Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 року № 1147 «Про прикордонний режим» та від 03.08.1998 року № 1199 «Про контрольовані прикордонні райони» визначений загальний порядок дотримання прикордонного режиму в повсякденних умовах та не визначено порядок додаткових режимних правил в разі загострення обстановки на державному кордоні, існує потреба у відпрацюванні наказу, яким будуть передбачені певні режимні правила на державному кордоні та в прикордонній смузі.

 

2. Цілі державного регулювання. Механізм і заходи, які пропонуються для розв’язання проблеми.

         Основною метою зазначеного поекту наказу є введення додаткових режимних правил в прикордонній смузі в межах Великокісницької (Ямпільський район), Грабарівської, Трибусівської, Болганської, Студенянської (Піщанський район) сільських рад Вінницької області відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

3. Визначення очікуваних результатів прийняття акту із застосуванням методу аналізу вигод та витрат.

Впровадження цього регуляторного акта дозволить встановити чітке дотримання окремих режимних правил на державному кордоні та прикордонній смузі, що позитивно вплине на організацію оперативно – службової діяльності підрозділів охорони державного кордону, покращить ефективність роботи по запобіганню правопорушенням, протидія якім віднесені до компетенція Державної прикордонної служби України.

п/п

Положення регуляторного акта

Вигоди

Витрати

1

Визначення порядку дотримання додаткових тимчасових режимних обмежень

Впорядкованість дотримання режимних правил на державному кордоні та в прикордонній смузі

Відсутні

Негативний результат запровадження даного акта відсутній.

Очікуваний результат прийняття акту для держави (органів державної влади та місцевого самоврядування), суб’єктів господарювання та громадян (споживачів).

 Об’єкт впливу

Витрати

Вигоди

Держава

Додаткових витрат не зазнає

Врегулювання питання дотримання режиму на державному кордоні та прикордонній смузі

Громадяни

Витрат не зазнають

Відчуття захищеності, недопущення проникнення на території України терористів

Оскільки витрат від запровадження регулювання не передбачається, його прийняття слід вважати доцільним.

 

4. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Позитивні обставини впливу на виконання вимог проекту регуляторного акта полягають у запроваджені тимчасових додаткових режимних правил, що дасть змогу покращити якість організації оперативно – службової діяльності підрозділів охорони державного кордону, покращить ефективність роботи по запобіганню правопорушенням, протидія якім віднесені до компетенція Державної прикордонної служби України.

Негативні фактори впливу, пов’язані із прийняттям проекту регуляторного акта, відсутні, через що немає необхідності у запровадженні механізму повної або часткової компенсації можливої шкоди у разі настання певних наслідків дії акта.

Оцінка впливу зовнішніх факторів на дію акта.

На дію акта не впливатимуть зовнішні фактори (політичні, економічні, технічні, тощо).

Оцінка можливості впровадження та виконання вимог акта.

Акт є простим для виконання і не потребує додаткових матеріальних витрат.

Періодичність здійснення державного контролю та нагляду за додержанням вимог акта.

Державний контроль здійснюється в разі загострення ситуації на державному кордоні.

 

5.    Обґрунтування строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта тимчасовий (на період загострення обстановки).

 

6.    Показники результативності регуляторного акта

Виходячи з мети державного регулювання для визначення результативності акта обрано такі показники:

1) кількість осіб, на яких поширюватиметься дія регуляторного акта. Дія акта поширюватиметься на усіх осіб, що знаходяться, пересуваються, проводять роботи, здійснюють полювання в прикордонній смузі;

2) рівень поінформованості осіб щодо положень регуляторного акта. Рівень поінформованості осіб – середній, проект регуляторного акта розміщено в мережі Інтернет на офіційному сайті Державної прикордонної служби;

3) час і кошти, що використовуються суб’єктами господарювання у зв’язку із прийняттям акта. Час і додаткові кошти суб’єктами господарювання у зв’язку з прийняттям акта не витрачатимуться.

 

7.    Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись від дня набрання чинності цим регуляторним актом на підставі показників, визначених у попередньому розділі аналізу регуляторного впливу.

Повторне відстеження буде здійснюватись після стабілізації обстановки на державному кордоні та в державі.

 

 

Тво начальника Могилів-Подільського

прикордонного загону

підполковник                                                                             С.А.Москаленко

«___» _____________ 2015 року

 

Популярні розділи та сервіси