Ви можете підписатись на поштову розсилку новин або іншої цікавої та корисної інформації
Захисний код*:
відписатись
22.05.2017
a
a
a
Стан роботи зі зверненнями громадян у 2017 році

 

Стан роботи зі зверненнями громадян,

що надійшли до Адміністрації Державної прикордонної служби України

у першому півріччі 2017 року

У першому півріччі 2017 року в Адміністрації Державної прикордонної служби України робота зі зверненнями громадян проводилася відповідно до вимог ст. 40 Конституції України, Закону України від 02.10.1996 № 384/96 – ВР «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів та розпоряджень Адміністрації Державної прикордонної служби України і була спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їхніх прав та інтересів, оперативне розв’язання порушених у них питань.

Авторам звернень за результатами розгляду в установлені законом терміни надавалися письмові відповіді, а тим, хто був на прийомі у керівництва Державної прикордонної служби України, – усні. В окремих випадках відповіді на звернення надавалися після більш докладного вивчення та вирішення порушених у них питань з подальшим доведенням результатів розгляду до відома заявників.

У першому півріччі 2017 року вдвічі збільшилася загальна кількість звернень громадян до Адміністрації Державної прикордонної служби України порівняно з першим півріччям 2016 року (з 4452 – у першому півріччі 2016 року до 8896 – у першому півріччі 2017 року).      

З усіх звернень громадян заяви (клопотання) становлять 8869 звернень (99,7% загальної кількості за перше півріччя 2017 року, у першому півріччі 2016 року –  4428 звернень (99,5%), скарги – 27 (0,3% загальної кількості за перше півріччя 2017 року, у першому півріччі 2016 року – 24 (0,5%), з яких: повторні звернення – 32 (0,4% загальної кількості за перше півріччя 2017 року, у першому півріччі 2016 року – 25 (0,6%), колективні звернення – 22 (0,2% загальної кількості за перше півріччя 2017 року, у першому півріччі 2016 року – 19 (0,4%) та 17 анонімних листів (у першому півріччі 2016 року – 7).

 Надійшло також 101 звернення (1,1% загальної кількості за перше півріччя 2017 року) з питань, які не належать до повноважень Адміністрації Державної прикордонної служби України (у першому півріччі 2016 року – 113 звернень (2,5%). 

Протягом першого півріччя 2017 року до Адміністрації Державної прикордонної служби України від вищих органів державної влади надійшло 35 звернень (0,4% загальної кількості за перше півріччя 2017 року), що 2,2 раза менше порівняно з першим півріччям 2016 року (у першому півріччі 2016 року – 76 звернень (1,7%), а саме: 

з Адміністрації Президента України – 11 (у першому півріччі 2016 року – 44); 

з Верховної Ради України – 8 (у першому півріччі 2016 року – 13);

з Кабінету Міністрів України – 16 (у першому півріччі 2016 року – 19).

З інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій та підприємств надійшло 205 звернень громадян (2,3% загальної кількості за перше півріччя 2017 року), що вдвічі більше порівняно з першим півріччям 2016 року (у першому півріччі 2016 року – 102).

Відповіді надано під час особистого прийому  на 88 звернень (1,0%), на 8382 звернення (94,2%) відповіді надіслано поштою, перебувають на опрацюванні (у т.ч. ті, що потребують додаткового розгляду) 426 звернень (4,8%).

Звернення надійшли  від:

громадян України – 7018 (78,9% загальної кількості за перше півріччя 2017 року), що у 2,3 раза більше порівняно з першим півріччям 2016 року (у першому півріччі 2016 року – 3112 (69,9%);   

громадян СНД – 1315 (14,8% загальної кількості за перше півріччя 2017 року), що на 47,4% більше порівняно з першим півріччям 2016 року (у першому півріччі 2016 року –   892 (20,0%);

іноземних громадян – 563 (6,3% загальної кількості за перше півріччя 2017 року), що на 25,7% більше порівняно з першим півріччям 2016 року (у першому півріччі 2016 року –  448 (10,1%).

За місцем проживання заявників:

Автономна Республіка Крим – 0,2% (у першому півріччі 2016 року – 0,1%), Вінницька область – 2,0% (2,6%), Волинська – 1,3% (1,3%), Дніпропетровська – 6,1% (4,2%), Донецька – 3,4% (2,7%), Житомирська – 1,5% (1,8%), Закарпатська – 1,3% (1,5%), Запорізька – 5,1% (3,9%), Івано-Франківська – 1,0% (1,3%), м. Київ – 28,9% (29,0%), Київська область – 5,8% (6,0%), Кіровоградська – 1,3% (1,5%),  Луганська – 0,9% (0,7%), Львівська – 4,2% (4,9%), Миколаївська – 3,3% (2,4%), Одеська – 7,3% (9,2), Полтавська – 3,8% (3,2%), Рівненська – 0,8% (1,0%), Сумська – 1,5% (0,9%), Тернопільська – 0,9% (0,7%), Харківська – 7,9% (8,4%), Херсонська – 3,0% (2,2%), Хмельницька – 1,7% (2,5%), Черкаська – 3,6% (3,6%), Чернігівська – 2,6% (3,6%) та Чернівецька – 0,7% (0,8%).

Основні питання, що порушувалися громадянами у зверненнях:

порядок проходження служби, поновлення на службі, переведення по службі – 72 звернення  (0,8% загальної кількості звернень за перше півріччя  2017 року), що на 3 звернення більше порівняно з першим півріччям 2016 року (у першому півріччі 2016 року – 69 звернень  (1,5%);

порядок перетинання державного кордону, надання необхідних документів, непропуск через державний кордон, зняття заборони перетинання кордону тощо – 742 звернення  (8,3% загальної кількості звернень за перше півріччя 2017 року), що на 62,0% звернень більше порівняно з першим півріччям 2016 року (у першому півріччі 2016 року –     458 звернень  (10,3%);

виділення санаторно-курортних путівок на лікування в санаторіях Державної прикордонної служби України та інших оздоровчих закладах України – 212 звернень (2,4% загальної кількості звернень за перше півріччя 2017 року), що на 1 звернення більше порівняно з першим півріччям           2016 року (у першому півріччі 2016 року – 211 звернень (4,7%);

отримання житла, поновлення в черзі на його отримання тощо – 41 звернення (0,5% загальної кількості звернень за перше півріччя 2017 року), що на 24,2% більше порівняно з першим півріччям 2016 року (у першому півріччі 2016 року – 33 звернення (0,7%);

виплати компенсацій та заборгованості, перерахунок та доплата до пенсій – 132 звернення (1,5% загальної кількості звернень за перше півріччя 2017 року), що на 42,4% менше порівняно з першим півріччям 2016 року (у першому півріччі 2016 року – 229 звернень (5,1%);

видача (заміна) посвідчення «Ветеран військової служби» –13 звернень, що становить 0,1% загальної кількості звернень за перше півріччя 2017 року (у першому півріччі  2016 року – 22 звернення (0,5%);

неправомірні дії посадових осіб – 19 звернень (0,2% загальної кількості звернень за перше півріччя 2017 року, у першому півріччі 2016 року – 9 звернень (0,2%);

неправомірні дії прикордонників – 3 звернення (у першому півріччі  2016 року – 6 звернень;

надання інформації про перетинання кордону – 3434 звернення (38,6% загальної кількості звернень за перше півріччя 2017 року), що на 52,4% більше порівняно з першим півріччям 2016 року (у першому півріччі 2016 року – 2254 звернення (50,6%);

про тимчасове обмеження права виїзду за межі України – 4082 звернення (45,9% загальної кількості звернень за перше півріччя 2017 року), що у 3,4 раза більше порівняно з першим півріччям 2016 року (у першому півріччі 2016 року – 1057 звернень (23,7%);

інші питання – 146 звернень.

За результатами розгляду звернень громадян:

надано роз’яснення  на 1878 звернень – 21,1% (у першому півріччі 2016 року – 1139 звернень – 25,6%);

вирішено позитивно 4228 звернень – 47,5% (у першому півріччі 2016 року – 2346 звернень – 57,4%);  

відмовлено у задоволенні вимог 2221 звернення – 25,0% (у першому півріччі 2016 року – 329 звернення – 3,4%);

19 звернень (02%) повернуто авторові відповідно до сттатей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» (у першому півріччі 2016 року – 31 звернень – 0,8%);

23 звернення (0,3%) не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» (у першому півріччі 2016 року – 35 звернення – 0,7%);

25 звернень (0,3%) надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації ( у першому півріччі 2016 року – 16 звернень (0,4%);  

76 звернень (0,8%) надіслано на розгляд за належністю до регіональних управлінь Державної прикордонної служби України (у першому півріччі  2016 року – 97 звернень (2,2%);

перебувають на опрацюванні (у т.ч. ті, що потребують додаткового розгляду) 426 звернень – 4,8% (у першому півріччі 2016 року – 251 звернення – 5,6%).

На звернення громадян відповідь надано в термін:

до 15 днів – на 8035 звернень – 90,3% (у першому півріччі 2016 року – 3577 звернень – 80,3%);

у місячний термін – на 417 звернень – 4,7% (у першому півріччі  2016 року – 601 звернення – 13,6%);

до 45 днів – на 18 звернень – 0,2% (у першому півріччі 2016 року – на 23 звернення – 0,5%).

Перебувають на опрацюванні (у т.ч. ті, що потребують додаткового розгляду) 426 звернень – 4,8% (у першому півріччі 2016 року – 251 звернення – 5,6%).

 

Головними завданнями на друге півріччя 2017 року Головою Державної прикордонної служби України визначено:

посилення контролю за додержанням вимог чинного законодавства щодо забезпечення:

конституційних прав громадян на звернення;

всебічного, кваліфікованого і оперативного вирішення порушених у зверненнях питань;

задоволення законних прав та інтересів громадян.